Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Global Station Map

Aloittaja Pby11, maanantai, 09.08.2010, 18:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pby11

Törmäsin tällaiseen palikkaan, ja olihan se pakko kokeilla  ;)

Pby11

Onko jollakin ratkaisu tuohon ongelmaan, joka esintyy Global Station Map sivulla. Olen sata varma että muutama päivä sitten, kaikki oli OK.
Nyt näyttäisi siltä että kaikki Nordic Weather Network sivulta haettavat tiedot puuttuvat.
Klikkaamalla aseman osoitinta aukea info., jossa maininta: Conditions not available.
Löytyy niitä toki muitakin asemia jossa sama info.



weatherc

Lainaus käyttäjältä: Pby11 - lauantai, 14.08.2010, 20:29
Onko jollakin ratkaisu tuohon ongelmaan, joka esintyy Global Station Map sivulla. Olen sata varma että muutama päivä sitten, kaikki oli OK.
Nyt näyttäisi siltä että kaikki Nordic Weather Network sivulta haettavat tiedot puuttuvat.
Klikkaamalla aseman osoitinta aukea info., jossa maininta: Conditions not available.
Löytyy niitä toki muitakin asemia jossa sama info.

Littyy nordicweatherin dedille siirtymiseen ja siihen että kaikki automaagisesti päivitettävien filuen oikeuksiin...

henkka

Pby11

Lainaus käyttäjältä: weatherc - lauantai, 14.08.2010, 21:56
Lainaus käyttäjältä: Pby11 - lauantai, 14.08.2010, 20:29
Onko jollakin ratkaisu tuohon ongelmaan, joka esintyy Global Station Map sivulla. Olen sata varma että muutama päivä sitten, kaikki oli OK.
Nyt näyttäisi siltä että kaikki Nordic Weather Network sivulta haettavat tiedot puuttuvat.
Klikkaamalla aseman osoitinta aukea info., jossa maininta: Conditions not available.
Löytyy niitä toki muitakin asemia jossa sama info.

Littyy nordicweatherin dedille siirtymiseen ja siihen että kaikki automaagisesti päivitettävien filuen oikeuksiin...

henkka
Hienoa, taas toimii.

weatherc