Salama hidastettu 300x

Aloittaja teutari, maanantai, 02.08.2010, 19:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Paljon kyllä jää ihmissilmältä näkemäti mitä salamaniskussa todella tapahtuu mutta kun videota tarpeeksi paljon jarrutetaan niin jo alkaa näyttämään hienolta. :o
Taisi olla viimevuoden puolella TV:ssä kun näyttivät jenkkilästä jonkun ohjelman missä oli tehty vastaavanlainen hidastus.
Tuolla video

weatherc

Tuo selittää aika hyvin muuten miksi Nexstorm voi saada aikaseksi monta kymmentä iskua siitä mistä me ymmärretään yhtenä iskuna kun riittävän lähellä  ;D
Hieno video!  ;D

Tatu

Aivan mahtava video, tuohon pitää itsekkin pyrkiä... jos vain olis ukkosia sillä missä minäkin, jotenkin tuntuu et se karttelee mua. Jos mä oon esim: mökillä niin pääkaupunki seudulla sattuu jotain (ei tänä kesänä) mut kun mä lähden mökiltä niin auta armias jo rupee ryskää ja huolella.  ???  ???  ???

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 02.08.2010, 22:57
Tuo selittää aika hyvin muuten miksi Nexstorm voi saada aikaseksi monta kymmentä iskua siitä mistä me ymmärretään yhtenä iskuna kun riittävän lähellä  ;D
Hieno video!  ;D

Tai yksi isku ja hirveä kasa noiseja (tai noiseja hirveä määrä ensin ja sitten yksi isku). ;D
Tuollaisen kameran kun saisi niin olisi hienoa. Siinä on vain se, että taitaa olla aika helvatan kallis laite.  :P

Mykistävän hieno video tuo kyllä oli. Syö sisuksesi, Pinnacle Studio. ;D
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

RHead


teutari

Lainaus käyttäjältä: weatherc - maanantai, 02.08.2010, 22:57
Tuo selittää aika hyvin muuten miksi Nexstorm voi saada aikaseksi monta kymmentä iskua siitä mistä me ymmärretään yhtenä iskuna kun riittävän lähellä  ;D

Juu, välillä on pitkä makkara merkkauksia kun samassa iskussa on eri voimakkuuksilla olevia purkauksia joita tutka yrittää sitten asetella oikeille etäisyyksille.

Tuota videota kun katselee niin siinähän on n. 0.5 sekunnin tapahtuma joka on hidastettu n. 1.5 min. videoksi joten aika uskomattomalta tuo tuntuu miten paljon tuossa "silmänräpäyksessä" kerkiää tapahtumaan.