Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

29.07.2010

Aloittaja weatherc, torstai, 29.07.2010, 15:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sanni

Lainaus käyttäjältä: teutari - torstai, 29.07.2010, 20:33
No..., lähetin Halikkoon tuommoisen pilven. ;D


*Meinasi vetäistä leivän henkitorveen* Huhhuh mikä pilvi, tossahan on oikein seinämä!!

weatherc

Lainaus käyttäjältä: teutari - torstai, 29.07.2010, 20:33
No..., lähetin Halikkoon tuommoisen pilven. ;D


Mahtavan näköinen pilvi  ;D

weatherc

nordicweather teki juuri uuden "users online"-ennätyksen, 480. Nyt paukkuu ennätykset että kolisee ;D

EDIT: Korjataan, 500 meni rikki  ;D

Sanni

Lainaus käyttäjältä: weatherc - torstai, 29.07.2010, 20:37
nordicweather teki juuri uuden "users online"-ennätyksen, 480. Nyt paukkuu ennätykset että kolisee ;D

EDIT: Korjataan, 500 meni rikki  ;D

Go weatherc, go!! Mä kyttään just kahta salamatutkaa. Näyttävät kovin erilaisia näkymiä. Virossa on vissiin muutama voimakas ja edelleen vahvistuva ukkossolu. Tulkaa tänne tätin luo!

Snowi

Komeita pilviä siellä Lohjan suunnalla.

Täälläkin taitaa mennä ennätyksiä rikki. Toivotaan että ei jää tämä päivä pelkästään ennätyksissä kirjoihin, vaan haluan oikeesti jo kokea itse kunnon ukonilman, niitä kun ei tylysti sanottuna ole ollut täällä Klaukkalassa ainuttakaan!

Sanni

#25
Lainaus käyttäjältä: Snowi - torstai, 29.07.2010, 20:54
Komeita pilviä siellä Lohjan suunnalla.

Täälläkin taitaa mennä ennätyksiä rikki. Toivotaan että ei jää tämä päivä pelkästään ennätyksissä kirjoihin, vaan haluan oikeesti jo kokea itse kunnon ukonilman, niitä kun ei tylysti sanottuna ole ollut täällä Klaukkalassa ainuttakaan!

Snowi, jahka mä oon ihaillu palleroisia tarpeeksi, lähetän ne sinne :DToivottavasti eivät pode vielä uhmista ja tottelevat. Täällä on ollut tasan yksi kunnon ukkonen (22.5.), pari heikompaa ja sitten joitain yöukkosia, jotka yrittivät muistuttaa ukkosia... Boring. Nyt kunnon rytinää, lätty lätisemään!

My cat is acting weird. Se istuu eteisessä ja tuijottaa mua pelokkaana aina kun menen ohi. Yleensä tähän aikaan päivästä venyttelee itserakkaan näköisenä ja miettii, ottaisiko vielä kahdeksannet unet vai alkaisiko mankua iltapalaa =)

weatherc

600 rikottu  8)

Jamo, mikä limingan ennätys oli?


weatherc

Ei jumakekka, 700 rikottu  ;D

Snowi

Lainaus käyttäjältä: Sanni - torstai, 29.07.2010, 20:57
Snowi, jahka mä oon ihaillu palleroisia tarpeeksi, lähetän ne sinne :DToivottavasti eivät pode vielä uhmista ja tottelevat. Täällä on ollut tasan yksi kunnon ukkonen (22.5.), pari heikompaa ja sitten joitain yöukkosia, jotka yrittivät muistuttaa ukkosia... Boring. Nyt kunnon rytinää, lätty lätisemään!

My cat is acting weird. Se istuu eteisessä ja tuijottaa mua pelokkaana aina kun menen ohi. Yleensä tähän aikaan päivästä venyttelee itserakkaan näköisenä ja miettii, ottaisiko vielä kahdeksannet unet vai alkaisiko mankua iltapalaa =)

No pistäppäs pari palleroista nyt ainakin, mielummin tietenkin tusinan verran  :D. Onkohan tämä unta, mutta näyttäisi oikeesti tulevan jopa suoraan Klaukkalaa kohti. Täälläkin oli oikeestaan tuo 22.5 ihan jees ukonilma, mutta en vielä kunnon myrskystä puhuisi  :)

Snowi

Oma tutka näyttää kohtalaisen voimakkaan solun olevan suoraan Lohjan päällä. Onkohan Teutari jo ottanut sen kumiveneen esiin  ;D