Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

29.07.2010

Aloittaja weatherc, torstai, 29.07.2010, 15:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Tältä näyttää täällä  ;D

Sanni

Mä oon hävittäny kännykän USB-johdon 157. kerran tässä kuussa joten en taaskaan saa kuvaa. Kuituisia pilviä näkyy horisontissa. Kohta jyrää.

weatherc

Muita Teutari sit lähettää ne pallerot tänne kun ovat ohittaneet Lohjan ja sano että muistavat pysyä kasassa  ;D

teutari

Lainaus käyttäjältä: weatherc - torstai, 29.07.2010, 20:18
Muita Teutari sit lähettää ne pallerot tänne kun ovat ohittaneet Lohjan ja sano että muistavat pysyä kasassa  ;D
Tulossa on. ;D
Tältä näyttää täällä. ;)

Snowi

Lainaus käyttäjältä: teutari - torstai, 29.07.2010, 19:53
Muhkeita pilviä lipuu sääaseman ohi. ;D

Täälläkin on kohtuullisen vihaisen näköisiä pilviä. Kyllä tuo tänään tulee se on varma.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: teutari - torstai, 29.07.2010, 20:22
Lainaus käyttäjältä: weatherc - torstai, 29.07.2010, 20:18
Muita Teutari sit lähettää ne pallerot tänne kun ovat ohittaneet Lohjan ja sano että muistavat pysyä kasassa  ;D
Tulossa on. ;D
Tältä näyttää täällä. ;)

No voi vitsi. Siellähän näyttää jo aikas äkäiseltä  ;D
Tuonlaiset pilvet minäkin haluan tänne, mutta joutuu varmaan vielä tunnin pari odottelee.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: Sanni - torstai, 29.07.2010, 19:39
Lainaus käyttäjältä: SkyMan - torstai, 29.07.2010, 19:37
FMI:n sadetutka näyttäisi Säkylän olevan tulilinjalla, kamera valmiiksi, olutpullo auki ja kaikki sähkölaitteet vahvistimia, tietokoneita ja televisioita myöten kiinni pistorasiaan ukkosta houkuttamaan ;D.


No niin! Tulilinjalla on myös Uusimaa sadetutkasta päätellen. Sadealue lähenee ja lähenee. Minäkin korkkaan, tosin absolutistina taidan pitäytyä jääteessä ja tupakoissa.

Nyt en halua samaa mitä 22.5 kun tuli 40min sähkökatkos salamasta ja jäi hyviä salamoita tutkalta väliin  ;D. Toivotaan kunnon salamoita mutta niin että sähköt pysyy  ::)

Sanni ai ai tupakka on pahasta, mutta jäätee kelpaisi  :). Itse pysyn ihan mehulinjalla  ;D

J.Jäntti

Nyt voi sanoa, että näyttää pitkästä aikaa lupaavalta. :D
Sieltä tuo ohut sadealue rullaa suoraan päälle, eikä edes heikentynyt; menetti vain osan itsestään itäpuolelta.

Toivottavasti pääsee tänne saakka välkkyvänä. ;D
Majakkalinjalla nähdään, tuleeko äkkikuolema.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

Sanni

Pari palleroista on tänne tulossa. Lähetän ne sitten eteenpäin  :D
Lainaus käyttäjältä: Snowi - torstai, 29.07.2010, 20:30
Sanni ai ai tupakka on pahasta, mutta jäätee kelpaisi  :). Itse pysyn ihan mehulinjalla  ;D

Kuka sulta on mitään kysynyt  ;D ;D ;D Ja HUHHUH mitä pilviä!! Ihan kuin tuolla olisi mammatus-ulokkeita. OOODOOOOTAAAAAN!!! Nyt rytisee!! Pitäis mennä aikaseen koisaa mut hahhah, ehkä mä käytän liukuvaa työaikaa törkeästi hyväkseni.

teutari

No..., lähetin Halikkoon tuommoisen pilven. ;D