Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

WUHU päivitetty (1.0.216.85)

Aloittaja J.Jäntti, perjantai, 09.10.2009, 09:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.Jäntti

WUHU-ohjelmisto on päivitetty.
Uusin versio on 1.0.216.85, päivitetty 03.10.2009.

Muutoksia versiosta 1.0.216.83:
- Muutettu TE923-sääasemien sademäärän laskentaa. RainCount-taulu vaikuttaa olevan pelkästään sadesumma millimetreissä. TE923:n uusin versio tukee millimetrin murto-osia (0,7mm resoluutio), kun vanha ohjelmaversio tuki vain yhden millimetrin resoluutiota.
- Pyritty edelleen ehkäisemään vikatilanteen muodostumista, jossa WUHU on minimoitu ilman ikkunaa ja WUHU ei minimoitunut pikkukuvakkeeksi kellonajan viereen. Kun tämä tapahtui, käyttäjän piti tappaa prosessi Tehtävienhallinnan (Task Manager) kautta.
- Korjattu bugi, jossa pikkukuvake vilkkui uusien lokitietojen kirjoituksen yhteydessä.
- Tarkistettu ja muunnettu La Crosse WS-2300- ja WS-3600-sarjan sääasemien sadelaskentaa jälleen kerran. Toivottavasti ongelma on nyt korjattu.
- Lisätty tuki tietokoneen valmiustilaa (Standby) varten. Kun tietokone menee valmiustilaan (Standby), WUHU:n käyttämät ohjelmasäikeet siirtyvät tyhjäkäynnille. Kun tietokone herätetään valmiustilasta ylös, sääasemakonsolin muistiin tulleet uudet tiedot luetaan.
- Tuulen hyytävyyden (Wind chill) luvun virheentarkistuksen aikaa lisättiin tilanteeseen, jossa lämpötila on hyvin alhainen ja tuulen nopeus on suuri.

Suosittelemme kaikkia WUHU:a käyttäviä FinWX-sääasemaoperaattoreita ja WUHU:a testaavia tahoja hakemaan viimeisimmän version allaolevasta linkistä:
WUHU Software

tai vaihtoehtoisesti viestin liitteestä.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

meteorologi

Lainaus käyttäjältä: J.Laiho - perjantai, 09.10.2009, 09:27
- Pyritty edelleen ehkäisemään vikatilanteen muodostumista, jossa WUHU on minimoitu ilman ikkunaa ja WUHU ei minimoitunut pikkukuvakkeeksi kellonajan viereen. Kun tämä tapahtui, käyttäjän piti tappaa prosessi Tehtävienhallinnan (Task Manager) kautta.


Onko tuo semmoinen ongelma, että WUHU:n kuvaketta klikkailemalla mitään ei tapahdu? Minulla on usein käynyt niin, että WUHU ei noude ylös, vaan jää taustalle junnaamaan, eikä se dataakaan lähetä minnekään.

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: Meteorologi - perjantai, 09.10.2009, 15:26
Lainaus käyttäjältä: J.Laiho - perjantai, 09.10.2009, 09:27
- Pyritty edelleen ehkäisemään vikatilanteen muodostumista, jossa WUHU on minimoitu ilman ikkunaa ja WUHU ei minimoitunut pikkukuvakkeeksi kellonajan viereen. Kun tämä tapahtui, käyttäjän piti tappaa prosessi Tehtävienhallinnan (Task Manager) kautta.

Onko tuo semmoinen ongelma, että WUHU:n kuvaketta klikkailemalla mitään ei tapahdu? Minulla on usein käynyt niin, että WUHU ei noude ylös, vaan jää taustalle junnaamaan, eikä se dataakaan lähetä minnekään.

Luultavasti on. Olen itse törmännyt tuohon mainitsemaasi ongelmaan FinWX Karjalohja-12:lla, kun olen sinne mennyt selvittämään, miksi sääasemalla on ollut lähetyskatkos.
En ole päässyt sitä vielä asentamaan kyseiselle sääasemalle, joten en voi varmistua asiasta.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------