BO:n System Blue myöhästyy edelleen...

Aloittaja weatherc, tiistai, 07.07.2015, 21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

System Blue:n julkaisu myöhästyy edelleen, nyt ei anneta edes arvioita että milloin se julkaistaan.

Silmään pisti toki heidän viestissä kohta: This concerns also the way how to distribute such a system in the future, because we are not a company. Miten mulla tuli heti mieleen että verottaja (VAT/ALV) on heidän kimpussa? Noita kun todennäköisesti myydään satoja ja hinta kun on parisen sataa euroa kipale. Verottajan näkökulmasta tuo kun on kaikkea muuta kun "harraste-toimintaa".

http://forum.blitzortung.org/showthread.php?tid=1406

angle

Just eilen kävin viimeksi katsomassa. Aika pitkä väli tulee, ettei uusia BO asemia tule.  :(

Joona Nieminen

Viertiksen sääasema - Oregon Scientific WMR300, Weather Display
Twitter: WeatherViertis
Wunderground: ISUOMI54
FinWX: Lapinlahti-10

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Joona Nieminen - sunnuntai, 29.05.2016, 14:06
http://fi.blitzortung.org/forum.php?tid=1656

Tällä hetkellä näyttäisi ainakin jotain olevan tilattavissa. :)

Juup. Jos oikein tavasin niin on 100 kpl erä saatavilla. Seruraava tulossa arvoilta noin 6-8 viikon päästä (riippuu mm. siitä että miten "cash flow" edistyy tästä erästä).

systeemi

Mikä tämän tilanne on? AInakin blizin omilla sivuilla blue on saatavilla. Muistaako kukaan miten se tilattiin ja saiko sen valmiiksi kasattuna. RED löytyy pöytälaatikosta vieläkin kasaamatta :(
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

weatherc

Lainaus käyttäjältä: systeemi - lauantai, 19.08.2017, 17:25
Mikä tämän tilanne on? AInakin blizin omilla sivuilla blue on saatavilla. Muistaako kukaan miten se tilattiin ja saiko sen valmiiksi kasattuna. RED löytyy pöytälaatikosta vieläkin kasaamatta :(

Viimeks kun asiaa katselin (siitä on jo jokunen kuukausi) niin, BO:n sivuilla on laatikko jonne voi laittaa email-ossua jotta pääsee jonoon. Muistaakseni jononumerot liikkui jossain 1000 ja 2000 välillä....
Se tulee osittain osina siten että SMA-kokoiset miniosat ovat kasattu valmiiksi ja jotkut isommat osat pitää kasata itse.

Nummika

Lainaus käyttäjältä: weatherc - sunnuntai, 20.08.2017, 22:22

Viimeks kun asiaa katselin (siitä on jo jokunen kuukausi) niin, BO:n sivuilla on laatikko jonne voi laittaa email-ossua jotta pääsee jonoon. Muistaakseni jononumerot liikkui jossain 1000 ja 2000 välillä....
Se tulee osittain osina siten että SMA-kokoiset miniosat ovat kasattu valmiiksi ja jotkut isommat osat pitää kasata itse.

Taitaako emailia tulla koskaan, olen sitä odotellut jo reilusti yli vuoden....

systeemi

Pitää alkaa kolvaamaan tuo redi kasaan. Perhana kun ei enää muista edes sitä että kummin päion diodi tulee....  ???
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Nummika - tiistai, 22.08.2017, 14:59
Taitaako emailia tulla koskaan, olen sitä odotellut jo reilusti yli vuoden....

Niin mäkin oon ymmärtänyt että tuo jono etenee tuskallisen hitaasti.

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: systeemi - tiistai, 22.08.2017, 15:05
Perhana kun ei enää muista edes sitä että kummin päion diodi tulee....  ???

Diodissa viiva sähkön liikkumasuunnan mukaisesti. :)
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------