|
J.Laiho
|
 |
« Vastaus #10 : maanantai, 29.06.2009, 16:27 » |
|
Näkö- ja kuulohavainto FinWX Helsinki-42:lla kello 17:25. Suunta: Luode. Arviolta noin 15km päässä sääasemalta.
Tutka ei havainnut iskua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Laiho Foorumin ja sivuston ylläpitäjä Finland Weather Exchange (FinWX) http://www.finwx.net/------------------------------------------ Twitter, FinWX:n havainnot------------------------------------------ Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila 0 ukkospäivää. ------------------------------------------ ------------------------------------------
|
|
|
|
Tatu
|
 |
« Vastaus #11 : maanantai, 29.06.2009, 16:31 » |
|
Täällä jo vähän rupes vettä ripsii mut se loppu nyt, mut synkää on ja koko ajan jyrinää lisääntyy. Yhtään näköhavaintoa ei täällä ole nähty... Ääntä riittää senkin edestä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sanni
|
 |
« Vastaus #12 : maanantai, 29.06.2009, 16:35 » |
|
Näkö- ja kuulohavainto FinWX Helsinki-42:lla kello 17:25. Suunta: Luode. Arviolta noin 15km päässä sääasemalta.
Tutka ei havainnut iskua.
Täällä ei kuulu yhtikäs mitään. :S Menikö se noin vain ohi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
|
|
|
|
Tatu
|
 |
« Vastaus #13 : maanantai, 29.06.2009, 16:38 » |
|
Täällä ei ainakkaan vielä menny ohi....
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: maanantai, 29.06.2009, 16:46 kirjoittanut Tatu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sanni
|
 |
« Vastaus #14 : maanantai, 29.06.2009, 16:43 » |
|
Täällä ei ainakkaan vielä menny ohi.... Hmm... aurinko alko just paistaa. Mihin hittoon se pilvi katosi? :O
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
|
|
|
|
Tatu
|
 |
« Vastaus #15 : maanantai, 29.06.2009, 16:46 » |
|
Nyt tuntuu harvenevan jyrinät...  Pilvistä ja synkää tosin vielä on mut sadakkaan ei...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sanni
|
 |
« Vastaus #16 : maanantai, 29.06.2009, 16:48 » |
|
Nyt tuntuu harvenevan jyrinät...  Lännestä tulee tumma pilvi ja jyrinät kuuluu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sanni
|
 |
« Vastaus #17 : maanantai, 29.06.2009, 17:07 » |
|
Nyt tuntuu harvenevan jyrinät...  Lännestä tulee tumma pilvi ja jyrinät kuuluu. Taitaa mennä täälläkin ohi. Lämpötila laski 20 asteeseen, kosteus sen sijaan on 82% ja kastepiste 16,6 astetta. Tähänkö tää nyt sitten jäi? :O
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tatu
|
 |
« Vastaus #18 : maanantai, 29.06.2009, 17:15 » |
|
Täällä näyttäisi kohta paistavan aurinko....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
J.Laiho
|
 |
« Vastaus #19 : maanantai, 29.06.2009, 17:23 » |
|
FinWX Helsinki-42:lla monta kuulohavaintoa, mutta vain yksi näköhavainto. Vettä tuli kyllä, mutta määrällisesti vähän.
Pilven ukkostava osa kiersi lännestä, kuten oli odotettavissa ja kuten sadetutka näytti. Lämpötila putosi +18°C ja nyt jäljellä on enää hajanaisia pilviä taivaalla. Sadealue siirtyy hitaasti kohti Porkkalan niemeä, samalla heiketen.
Uusia, Pääkaupunkiseudun suuntaan kulkevia sadealueita ei ole muodostunut. Se taisi olla siinä; Vähäinen, kaukainen ukkoskuuro.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Laiho Foorumin ja sivuston ylläpitäjä Finland Weather Exchange (FinWX) http://www.finwx.net/------------------------------------------ Twitter, FinWX:n havainnot------------------------------------------ Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila 0 ukkospäivää. ------------------------------------------ ------------------------------------------
|
|
|
|