NWN hirtti itsenä kiinni

Aloittaja weatherc, lauantai, 28.03.2009, 14:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Hmph..Näyttää siltä että NWN on stopannut noin 02 aikaan viime yönä jostain syystä, ei tietoa vielä että missä mättää...


teutari

Lainaus käyttäjältä: weatherc - lauantai, 28.03.2009, 14:00
Hmph..Näyttää siltä että NWN on stopannut noin 02 aikaan viime yönä jostain syystä, ei tietoa vielä että missä mättää...

Onkohan naru taasen tiukalla kun eilisestä asti on ollut samat tiedot sivuilla ainoastaan kellonaika päivittyy. ::)

weatherc

#2
Hmm...
masterskripti näyttää pukkaavaan jotain kummallisia erroreita...

EDITTIÄ: Cronjobit ovat pois pelistä jostain syystä ja se pukkaa jotain mysql-errroria, pistin juuri kyselyä menemään UK:n suuntaan. Yleensä ne ovat vastanneet parin tunnin sisällä joten odotellaan...
Se selittää myös miksi ei tuo salamakäppyrä "kausi 2009" ole päivittynyt viime yönä...

weatherc

Limepath (siis webhotelli) on päivittänyt MySql:än 5:sarjaan eilen illalla ja se näyttää hirttäneen cronjobit kiinni...

weatherc

Taas hurisee NWN niin kun pitääkin. :)
He asensivat jonkun php-palikan uudelleen niin johan rupes pelaamaan.

teutari

Tällä kertaa ei NWN ole hirttänyt kiinni mutta onkohan kaikki sääasemat hirtetty ja kuopattu kun on pelkkä Googlen kartta eikä sääasemia näy ollenkaan? ::)

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: teutari - torstai, 02.07.2009, 23:11
Tällä kertaa ei NWN ole hirttänyt kiinni mutta onkohan kaikki sääasemat hirtetty ja kuopattu kun on pelkkä Googlen kartta eikä sääasemia näy ollenkaan? ::)

Katsoin itse hetki sitten NWN:n karttaa ja kyllä siellä kaikki lämpötilat minulla näkyivät normaalisti.
Ettei olisi selaimessasi jäänyt jotain ylimääräistä moskaa välimuistiin? Jos et ole vielä ehtinyt, niin tyhjennä piruuttasi välimuisti ja kokeile uudelleen.
Minulla se on tehonnut 9 tapauksessa 10:stä. :)
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

weatherc

Yksi syy voi olla että olet ladannut sivua juuri sillä mikrosekunnilla kun uusi datafilu on tehty. Vaikka teen sen temp-filun kautta (eli se tehdään ensin ja vasta valmis tuote kopioidaan oikean nimiseksi) niin olen itsekkin onnistunut pari kertaa saamaan puolikkaan filun.

Toinen mahdollinen syy mikäli kartasta puuttuu kaikki asemat on se että rakas GoogleMap-javascripti taas on löytänyt jonkun ikonin joka puuttuu. Se on siitä kranttu tuo javaskripti että yksikin ikoni puuttuu tai yksikin muuttuja sekasin niin ei välttämättä näy mitään...Etsi siinä sitten vikaa kun ei edes näe että mihin se stoppaa... ;)
Tosin olen pikkuhijaa ruvennut saamaan nuo kiikkiin niin että siellä on limitit vastassa (esim yli +36 astetta näyttää aina 36:sen ikonia).