Lämpötila-anturin säteilysuojuksesta...

Aloittaja weatherc, maanantai, 11.12.2017, 16:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SääSami

LainaaOnkos kukaan tulostellun ite säteilysuojaa? Vinkkejä hyvistä malleista ja sopivista filamenteista?

Katsoppa tuosta mieleinen ja lataa tiedosto.

Thingiverse

khyron

Lainaus käyttäjältä: SääSami - sunnuntai, 16.07.2023, 20:16
LainaaOnkos kukaan tulostellun ite säteilysuojaa? Vinkkejä hyvistä malleista ja sopivista filamenteista?

Katsoppa tuosta mieleinen ja lataa tiedosto.

Thingiverse

Mikä noista on sun kokemuksen mukaan toiminu parhaiten?

SääSami

Lainaus käyttäjältä: khyron - sunnuntai, 16.07.2023, 21:38Mikä noista on sun kokemuksen mukaan toiminu parhaiten?

En ole itse tulostanut mitään noista. Minulla on jo vuosia toiminut valkoinen muoviämpäri poistopuhaltimella säteilysuojana. Toisaalta jos tulee tarvetta rakennella niin tuossa on erittäin hyviä vaihtoehtoja ja omiin tarpeisiin sopiva kiinnitystapa ratkaisee mallin.

khyron

Lainaus käyttäjältä: SääSami - maanantai, 17.07.2023, 11:26
Lainaus käyttäjältä: khyron - sunnuntai, 16.07.2023, 21:38Mikä noista on sun kokemuksen mukaan toiminu parhaiten?

En ole itse tulostanut mitään noista. Minulla on jo vuosia toiminut valkoinen muoviämpäri poistopuhaltimella säteilysuojana. Toisaalta jos tulee tarvetta rakennella niin tuossa on erittäin hyviä vaihtoehtoja ja omiin tarpeisiin sopiva kiinnitystapa ratkaisee mallin.

Kokemuksia tosiaan hain, että onko hyviä. Ja onhan tossa mm. sekin et kuinka tulostettavaksi on suunniteltu, tarviiko esim. paljon tukia.