Halikko pisti etusivun uuteen uskoon :)

Aloittaja weatherc, lauantai, 24.01.2009, 17:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Oon seurallut tuota ww-foorumin nörttien viime päivien/viikkojen puuhasteluja mielenkiinnolla, sieltä on pukannut jos jonkunnäköistä skriptiä, on ennätys-ilmoitusta, on moddattu alkuperäistä Carterlake-etusivua ja viimeisenä kokonaan uusi max/min-sivu ja oon fundeerannut että noita vois olla ihan hauska impletoida tuolle omallekkin sivulle.

nooh kuiteskin, aloitin etusivusta ja tämän hetken säätiedoista, käyttäen ideoita siitä modatusta CL-etusivusta ja Nauvo-insproimat mittarini niin tulos on tässä:
http://www.nordicweather.net/index.php?sivu=10&lang=fi  ;D

Kaikki tärkeät arvot ja mittarit ovat AJAX:ettuja eli päivittyvät automaagisesti 20 sekunnin välein.

Sivunikkareille infona että kyseinen sivu käyttää dataa pääosin kolmesta läheteestä: clientraw, nsrealtime sekä customtag-filusta, eli kolmesta pienestä tekstitiedostosta, kaikki muu tehdään serverillä :)


teutari

#1
Ainahan nuo sinun värkkäykset hienolta näyttää! ;D
Onnea kovasti tuohon uuteen puotiin!!!!!
Himot ne on hiirelläkin joten olen mietiskellyt niitä kahta puuttuvaa sensoria joita en voinut niitä silloin tilata kun hankin tän härvelin kun vinkukortin rahkeet eivät riittäneet joten täytyypä pitää mielessä mistä aletaan kyselemään kun saadaan lämiskää hieman lihotettua. ;)

weatherc

LainaaAinahan nuo sinun värkkäykset hieholta näyttää!

Kiitoksia!
Tosin itse koodi ei ole valmis vielä, olis tarkoitus saada tuolle lumi-taulukolle "siskoksi" FWI-taulukko jonka voi vaihtaa lumen tilalle kun kevät tulee...

LainaaOnnea kovasti tuohon uuteen puotiin!!!!!

Kiitoksia! Puodin valikoima ei tosin ole vielä valmis :)

Nyt näen monen fundeeravan että mikä ihmeen puoti??? Tuolla se löytyy  ;D


teutari

Saamari sentään tuli kirjoitus virhe sormi hyppäs yhden rivin näppäimistössä liian ylös Korjasin sen! :-[
Pitäis tarkastaa mitä kirjoittaa :-[ ???

emr

Lainaus käyttäjältä: weatherc - lauantai, 24.01.2009, 19:21
Kiitoksia! Puodin valikoima ei tosin ole vielä valmis :)

Nyt näen monen fundeeravan että mikä ihmeen puoti??? Tuolla se löytyy  ;D

Hyvä kun tulee uusi suomalainen puoti, onnea matkaan!

Kohdassa "Sääasemat" lukee, että

LainaaOnnittelut! Olet onnistuneesti asentanut Zen Cart verkkokauppaohjelmiston.

Näin ei liene tarkoitus? Macilla ja Firefoxilla tuo teksti näkyy vielä kahdella vähän päällekkäin olevalla rivillä.

weatherc

#5
LainaaKohdassa "Sääasemat" lukee, että

Lainaus
Onnittelut! Olet onnistuneesti asentanut Zen Cart verkkokauppaohjelmiston.

Näin ei liene tarkoitus? Macilla ja Firefoxilla tuo teksti näkyy vielä kahdella vähän päällekkäin olevalla rivillä.

Tämä nyt menee offtopiciksi mutta ei se mitään... ;)

Kiitos ilmosta! Juu, ei ole tarkoitus että se teksti olisi siellä. Todennäköinen syyllinen on faq-palikka jota on ollut asentamassa siinne..Asia tutkinnan alla (putiikki voi ajoittain olla suljettu tutkinnan aikana)

weatherc

Pienen hakemisen jälkeen löysin ongelman aiheuttajan. Asia nyt fixattu ja putiikki pelittää taas  ;D