NWN kaipais asemia mukaan idästä ja pohjoisesta

Aloittaja weatherc, perjantai, 28.11.2008, 21:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Tuossa kun tutkailin Nordic Networkin karttoja (tietämättömille, minä olen NWN:än admin) niin havaitsin että ainuat alueet josta ei ei ole asemia manner pohjoismaissa on Itä- ja Pohjois-suomi eli, hopi, hopi mukaan kaikki asemaoperaattorit sieltä päin jotta saadaan kartta mahdollisimman kattavaksi ;D

Noin muuten olen erittäin positiivisesti yllättynyt ja iloinen NWN:än saamasta palautteesa sekä asemien määrästä joka mukana, tosin tässäkin Suomesta on tulossa vähän musta pilkku, meiltä "vain" 16 asemaa mukana kun muilta mailta pitkälti yli 20, eli siinäkin mielessä se kaipaa kohennusta. Norjalaisethan ovat oikeen kunnostautunut ja heiltä mukana jo 48 asemaa.

Eihän me voida olla huonompia olla lukumäärässä kun rakas perivihollinen Ruotsi??
Tällä hetkellä luvut Ruotsin hyväksi 23-16.

Infoa miten liittyä mukaan löytyy täältä: http://www.nordicweather.net/index.php?sivu=103&lang=fi

(Sori, J.Jäntti jos tallustin alueellesi)

Henkka




J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: weatherc - perjantai, 28.11.2008, 21:30
Tuossa kun tutkailin Nordic Networkin karttoja (tietämättömille, minä olen NWN:än admin) niin havaitsin että ainuat alueet josta ei ei ole asemia manner pohjoismaissa on Itä- ja Pohjois-suomi eli, hopi, hopi mukaan kaikki asemaoperaattorit sieltä päin jotta saadaan kartta mahdollisimman kattavaksi ;D

Noin muuten olen erittäin positiivisesti yllättynyt ja iloinen NWN:än saamasta palautteesa sekä asemien määrästä joka mukana, tosin tässäkin Suomesta on tulossa vähän musta pilkku, meiltä "vain" 16 asemaa mukana kun muilta mailta pitkälti yli 20, eli siinäkin mielessä se kaipaa kohennusta. Norjalaisethan ovat oikeen kunnostautunut ja heiltä mukana jo 48 asemaa.

Eihän me voida olla huonompia olla lukumäärässä kun rakas perivihollinen Ruotsi??
Tällä hetkellä luvut Ruotsin hyväksi 23-16.

Infoa miten liittyä mukaan löytyy täältä: http://www.nordicweather.net/index.php?sivu=103&lang=fi

(Sori, J.Jäntti jos tallustin alueellesi)

Henkka

Eipä ongelmaa, sillä me emme missään tapauksessa kilpaile keskenämme, päinvastoin. :)  Intressit ovat samat molemmilla.
Suurin ero on siinä, että NWN on FinWX:n verrattuna toiminnaltansa ja lähtökohdiltaan erilaisempi, vaikka idea on sama.

Siinä missä NWN tarvitsee lisää sääasemia mukaan, tarvitsee niinikään myös FinWX.
Tulkaa mukaan joukkoon!  :)
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

weatherc

Täytyypi kysäistä :)

Ongelmaksi voi toki koitua hänen käyttämänsä Meteohub..

Tuo Meteohub olis muuten oivallinen jos haluaa vähän sähköä syövän sääpalvelimen (ilman ukkostutkaa), juttua ollut siitä aika paljon ww-foorumilla..

meteorologi


weatherc

Kaikille kolmelle laitettu postia, kiitos noista.  ;D


tito

LainaaTietäisin lisää asemia, jos kiinnostaa.
http://www.juhamatic.com/saa/index.htm
Onko NWN:n sivulla jotain päivittymisongelmia, näyttää tiedot jo vanhoilta eikä Ruotsin ja Norjan puolelta ole tietoja.

weatherc

LainaaOnko NWN:n sivulla jotain päivittymisongelmia, näyttää tiedot jo vanhoilta eikä Ruotsin ja Norjan puolelta ole tietoja.

Oon yrittänyt fixata yhtä ongelmaa jota on ilmennyt Internt Explorerissa, Firefoxissa sitä ei ole ollut. IE tuuppaa myös välillä jättämään asemia pois koska IE:n mielestä pukkaa välillä virhettä. Kumma vehje tuo mäsäsoftan selain....

Pitäisi nyt toimia taas. :)

tito

Firefoxia olen käyttänyt eikä vieläkään ole uusia tietoja, joitakin uusia on tullut lisää näkyville Norjan puolelle. Tämä ongelma tuli pari päivää sitten, siihen asti toimi moitteetta. Ei auta vaikka päivittää sivun.

weatherc

Mielenkiintoista, koska mulla se toimii ihan ok, liitteenä kaappaus tämän hetken kartasta.
Mainittakkon että sivusto ei sijaitse omalla koneellani vaan majailee Tanskassa.
Oletko yrittänyt sammuttaa selaimen ja käynnistää sitä uudestaan? Koska törmäsin tuohon ongelmaan kun testailin IE:llä ja silloin se johtui siitä että IE oli tukossa (muistia käytössä pitkälti yli 200 MB) ja silloin sammuttaminen auttoi.