Weatherwizz kojelautaohjelma

Aloittaja einari, keskiviikko, 15.03.2023, 13:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

einari

Sen verran lisään, että paljon on keskusteltu siitä miten tätä palvelua pitäisi kehittää mutenkin kuin tuon dashboardin suhteen.. muistuu oikein hyvin mieleen weatherc:n kanssa käydyt viestittelyt netatmon suhteen, joka on nyt aika ylivertaisesti myydyin sääasema maailmassa jaa oikeissa käsissä ihan ok.. :-)

Ei ole ollut kädenvääntöä, kun australiassa mitellään kanttia pudottamalla palava savuke oman ja vastapuolen vierekkäisien käsivarsien väliin,  muistona nuoruudesta on paloarpi ja voitto :-)

einari

Laitan lisää tietoa tästä hyväksi havaitusta ja toimivasta työpöytäohjelmistosta, oikeastaan kaikki "lastentaudit" on karsittu ja toimii ilman suurempia viiveitä. Ainut pieni korjaamista vaativa asia on se että kuukausi vaihtuu ilmeisesti australian aikavyöhykkeen mukaan, olen kyllä informoinut asiasta sinne joten ehkäpä kuukauden viimeisenä päivänä ei vaihdu klo 17.00 suomen aikaa ;)

Ai niin, nuo päivä, viikko, kuukausi ja vuosiraportit saa ladattuna vain Cvs:nä, pitänee ehdottaa exceliä kun kaikki ei huomaa miten pitää toimia cvs:n suhteen...

Itse upotin sen kotisivulleni https://www.rouvi.fi/ mutta kotisivua ei välttämättä tarvitse kun sivun voi ladata myös suoraan.. ongelmana on tietysti se ettei päivity automaattisesti vaan pitää itse selaimessa päivittää.. tässä se dashboard-sivu jonka olen upottanut. https://mystation.weatherwizz.com/view.php?i=lfdwax3h0nijta4oywdi&u=1781&id=QZISMQYZJZ , sivu on suurempi, mutta sitä voi korkeussuunnassa säätää itse valitsemalla vain tarvittavat mittausarvot ja laatikoiden koon..

Minusta tuo 3,23€/kk (5 autralian dollaria) ei ole suurensuuri jonka ihan mielellään maksaa, itse valitsin PayPallin maksunvälittäjäksi, hakee summan kuukausittain tililtä automaattisesti niin kauan kuin annan sen tapahtua ja näillä näkymin kauan 8)

Tuo sivuni näkyy tabletissa vaakana ok ja luurissakin työpöytävalinnalla, luurin kannalta olisi tietenkin voinut ryhmitellä toisin, mutta itseäni vartenhan (ja paikallisten) olen sen tehnyt  ::)


einari

Laitan tähän kuukausiraportista kuvan, lisäksi on päivä ja vuosiraportit..
Aika paljon heinäkuu antoi vettä, noin tuplaten mitä tässä vuoden sateisimmassa kuukaudessa yleensä saadaan...