Ja kuten aina, kannattaa vilkasta tuota review-osastoa myös...Noita samanlaisiahan on tuolla useampi joten lienee kaikki samaa kiina-roinaa:
Very low amperage output (around 0.3-0.7A) even in the strongest winds at 12m/s.
Ei ihan 600W/50A mitä luvataan, pikemmin menee jo Wish-osastolle... 
kun elämme tällaista uusavuttomuuden aikaa niin epäilen että siinä on menneet piuhat sekaisin ja on jarru päällä..
nuoruudessa jo joutui vaihtelemaan noita vaihejärjestyksiä moottorille jos pyöri väärin päin tai jurrassi hiljakseen..
se oli usein vaiheet eri paikoissa eri lailla silloin... samahan se on generaattoreissakin.. vaihejärjestys pitää olla oikein..

Noissa 3-vaihegeneraattoreissa on usein jarru joka toimii turvamekanismina juurikin muuttamlla vaihejärjestystä kuten esite sanoo > Control system: Electromagnetic.
Speed control: Automatic wind angle.
Tästähän seuraa että jos piuhat kytketään väärin niin saadaan aikaiseksi manuaalinen jarrutus....

Kun laitetta myydään eu:ssa niin pitää aika tarkat direktiivit täyttyä.. ja lupaukset pitää.. luulisin

edit// Nuo review-jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa, yleensä joka asiassa vika on käyttäjässä tai siinä miten asioita toteuttaa ja tulkitsee

Jos tarkastellaan tuota 600W/50A arvoa niin kyseessähän on ideaali tilanne jossa jännite on vakio, vastus nolla ja kuorma 50A (eli oikosulkuvirta) , mutta akun latauksessahan ei ole ole kyseessä se, siitä jo lataussäädin pitää huolen ja jollei säädintä ole niin akku sanoo poks.. Kun ei tiedä miten ja mistä tuo virta on mitattu ja millaisella kuormalla, johtimien pituus ja paksuus generaattorilta akustoon, akun tyyppi yms. ovat hämärän peitossa, niin sitä on turha pohtia. jos taas tarkastellaan tuota 0,3-0,7 ampeerin virtaa, joka riippuu juurikin noista mainitsemistani tekijöistä.. nuo arvot lataavat siis 18-42 A/tunnissa.. eli 200Ah akun lataaminen kestää noin 5-7 tuntia liki tyhjästä täyteen... ja harvoinhan se on aivan tyhjä... muuten akun varaustasokin vaikuttaa lataukseen riippuen säätimen tyypistä.. ajattelisin näin
