Ehkä aurinkopanelien rinnalle saisi kytkettyä niiden jännitettä vastaavan ulkoisen syötön jolloin laitteen oma lataussäädin hoitelisi loput 
Jep, mutta pitäisi olla tiedossa aika tarkat speksit, ja onhan tuossa tosiaan riskejä... Taidan odotella WeatherFlow:n ratkaisua.
On minulla tässä toinenkin ongelma. Asennukseni mastonhuippuun tuottaa selvästi värinää tuulessa, johon sitten haptinen sadesensori reagoi tulkiten sadetta väärin. Tässä on sellainen kummallinen piirre, että väärä sade näkyy UDP-paketeissa ja menee siksi WeeWX:n dataksi. Sen sijaan Tempestin oma saitti, jonne asema natiivisti raportoi, ei näytä väärää sadetta (
https://tempestwx.com/station/32875/grid). Onko siis jokin virhetunnistuslogiikka itse asemalaitteen asemesta tuolla Tempestin saitilla? Olen kysynyt sitä supportilta--saa nähdä, mitä vastaavat.
Tässä olisi silloin toki mahdollista ottaa sadetieto tuolta Tempestin saitilta, rajapinta on olemassa, mutta mieluiten sitä ottaisi datan suoraan omasta purkista. Olisi muuten vikasietoisempi menetelmä, mutta jos jokin mittauksiin liittyvä äly onkin pilvessä, lienee ainoa vaihtoehto.
Mielenkiintoista joka tapauksessa!