Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Ehkä olisi aika

Aloittaja einari, keskiviikko, 17.04.2019, 22:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

einari

Einarin nyt vetäytyä toviksi tai toiseksi takavasemmalle hiljaisuuteen, en viitsi sietää tuota naljailua enää.. tulee pian sanottua sopimatonta tuonne erääseen suuntaan...  Einari miettii yön yli.... tai kahden :o

einari

Nyt on mietitty, ja Naruskan Ukan viestinkin vaikutuksesta, sekä muiden ilmitulleiden seikkojen vuoksi päätin etten lähde pois.. se on sitten eri asia jos ulos heitetään..

Muutenhan Netatmot jäisi heitteille... vaikka paraikaa käyn ranskan suuntaan keskustelua heitin ongelmista... ;D

J.Jäntti

Lainaus käyttäjältä: einari - lauantai, 20.04.2019, 08:02
Nyt on mietitty, ja Naruskan Ukan viestinkin vaikutuksesta, sekä muiden ilmitulleiden seikkojen vuoksi päätin etten lähde pois.. se on sitten eri asia jos ulos heitetään..

Tämän foorumin yli 10-vuotisessa historiassa ulosheittoja on tapahtunut tasan yksi kappale, joten voin kertoa että ulosheittokynnys täällä on hyvin korkea. Jos henkilö itse poistuu täältä, se on hänen oma päätös jota on kunnioittaminen.

Toivon, että jos tilanne tuntuu siltä, että mennään asiattomuuksiin, otetaan ensisijaisesti asia esille henkilön kanssa vaikka yksityisviestitse kysyäkseen mitä hän tarkoitti sanomallaan ja jos se ei tuota tulosta lainkaan, sitten minut on syytä kutsua "erotuomariksi".
Mitä itse olen seurannut keskusteluja, en nähnyt tarvetta puuttua niihin, koska katsoin kyseessä olevan enemmän kirjoitus- ja lähestymistapojen erilaisuus, josta seurasi väärinymmärryksiä molemmin puolin, mutta seurasin tilanteen kehitystä joka tapauksessa taustalla, valmiina puuttumaan niihin, jos tilanne meinaa lähteä lapasesta.

Minun puolestani kaikki on OK enkä ketään täällä olla heittämässä ulos, saatika että kenellekään lähden jakamaan ylläpidollisia varoituksia.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------