Hikvision DS-2CD2142FWD

Aloittaja systeemi, keskiviikko, 01.08.2018, 12:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Naruskan Ukka Matinpoika

Vävypoika on ongelman kimpussa tuolla cpanelissa. Lähetyspää pyörii ihan ok. Kannattaiskohan sitä olikohan ivms4200 laajempaa ohjelmistoa käytellä ollenkaan noihin asetuksiin, vai pitäiskö se poistaa koneelta kokonaan? Milläs Teutari säätelet?

IE -selain toimii, muita selaimia en ole kuvan löytymisen jälkeen käytellytkään, enkä edes kokeillut. Laitoin lähetysvälin kymmeneen minuuttiin, niin pääsee vävypoika tarkkailemaan asetusten muuttelua hiukka tiuhempaan.

Jospa se sieltä löytyisi asetukset ja vakiintuisi, kun maltamma... ;)

www.naruska.com

teutari

Onneks olkoon Ukka... jos näkemäni pitää paikkaansa niin nyt se .php scripti toimii!  :)

Eiköhän se nyt ole nakutettu syvälle sinne kameran aivoihin mitä sen pitää tehdä kun tasaseen tahtiin 10 min. välein kuvaa palvelimelle pukkaa ja vanhat kuvat siivotaan pois.

teutari

Lainaus käyttäjältä: Naruskan Ukka - torstai, 06.12.2018, 20:43
Milläs Teutari säätelet?

Täällä säädellään kameran asetuksia pelkästään kameran sisuksissa olevalla ohjelmalla.

Tuota Pale Moon selainta oon käyttänyt (se ylimmäinen Pale Moon Europe 32-bit) https://www.palemoon.org/download.shtml

Osoiteriville kun laitaa kameran IP-osoite:portti esim. http://192.168.100.75:80 niin ainakin tuossa mun kamerassa pääsee siihen sisään kirjautumiseen.


Naruskan Ukka Matinpoika

Tiedoksi Teutarille, että kiitokset ohjautuvat suoraan vävypoijjalleni Samille, joka kertoi, ettei itse tiedä mikä meni väärin ja mikä vuorostaan kymmenennellä kerralla oikein sen skriptiasian kanssa, että lopulta se lähti toimimaan. Sami on sitkeä yrittämään, mutta selitystä ei löytynyt.

Pääasia, että nyt se näyttäisi toimivan ja on toiminut jo kolmenkin vuorokauden ajan, minkä oli kotoa poissa Rovaniemellä.

Olen taas ison kiitoksen velkaa kaikille ongelmaa ratkoneille. Kuten aikanaan arvioin, on Hikvision aikalailla hintalaatusuhteeltaan laadukas kampe. Siinä on minun käyttötarkoituksiini liikaakin niitä valvontakameralle tärkeitä esimerkiksi liiketunnistimen rajausmahdollisuuksia, kun se on täällä maisemakameran asemassa. SADP-ohjelmalla pääsen arvioni mukaan riittävästi kiinni kuvasäätöihin. Ja saman SADP:n kautta oletan osaavani siirtää kameran Kallelamökin rantaan, kun se siellä joutuu tai pääsee taas erilaiseen nettiympäristöön. Oletan asetusten muilta osin säilyvän sinne.

Ainoa asia, jota vielä en ole saanut varmistettua on, että riittääkö PoE-potku virransyötön osalta, kun kaapelin mitta on siellä nelisenkymmentä metriä sisältä rantaan ja kaapeli tietenkin on talvella aika arktisissa olosuhteissa. Täällä kotona asennusvaiheessa kamerassa on ollut 25 metriä pitkä kaapeli. Siellä Kalleassa Hikki aikanaan pelasi jonkun verran aikaa sen Netcamin kautta, johon sain ansiokkaan opastuksen Pirtiltä.

Kerron kokemuksia, kunhan asia etenee ehkä nousuviikolla. Koekäyköön vielä täällä kotona. Kiitoksia edelleen kaikille niin paljon, että riittää!  ;)

www.naruska.com

Pes

Yksi vaihtoehto lisää kuvan lähettämiseen palvelimelle on iSpy http://www.ispyconnect.com/ .  FTP intervallin sekä kuvan nimen voi määritellä tarpeen mukaan. Kameroiden määrä rajaton. Ilmainen paikalliseen toimintaan. Muutama kamera jossa ei ole ftp ominaisuutta niin tällä pystyn lähettämään kun on vielä yhteensopiva kaikkien kameramerkkien kanssa.