Netcamin käytöönotto on minulla reservissä, jos tämä suoraan lähettäminen Hikvisionin SADP:llä ei ota onnistuakseen. Oletukseni vähäisellä tietämykselläni näistä uppauksista sun muista perusteella ajattelen jo niinkin päin tätä asiaa, että kuva löytää webbisen palvelimelta oikeaan paikkaan, kunhan saadaan se kierto siellä aikaiseksi.
Kuvan täällä esille saaminen ja sen sitten lähettäminen webbiselle kesti aikaa, eikä olisi onnistunut ilman tässä ketjussa saamiani ohjeita. Nyt kuva sinne jo menee, eli toiveissa ollut suorempi yhteys kameralta saattaa olla toteutumassa.
Minä en noiden kameroiden sielunelämästä paljoakaan ymmärrä. Perustoiminnoiltaan se Hikvision ei äkkiseltään ole Vivotekia huonompi, eikä sen viimeistelyssä ja muussa ole toistaiseksi moitteen sijaa. Nyt on kuvansäädöissäkin toivoa ilmassa.
En itsekään källäisi ihan kaikkea kiinalaista vain kiinalaisuuden vuoksi. Se maa on iät ja ajat suoltanut käyttökelvotonta käyttötavaraa kaarisahasta ruuvimeisseliin ja jakoavaimeen. Niillä ei perinteisesti ole tarvinnut muuta kuin että lentäisi joku syötävä lintu ohitse, niin nakkaisi pois heittäessään paistin ittelleen. Elektroniikkapuolesta olen hiukan optimistisemmalla mielellä. Siinäkin on myyty paskaa, esimerkiksi aikanaan MB autotehtaille. Mutta vastaavasti jotain toimivaakin on elektroniikassa sieltä jo saatu aikaiseksi. Siellä jos missä on kopiointi kova sana ja osataan. Kun osaisi lokata priiman sekundan seasta, niin ei haittaa, vaikka tavarassa lukee made in china.
Meikäläisen on näissä asioissa alusta lähtien ollut tukeutuminen tietomiehiin täällä sääpuolella. Ja apua olen saanut tosi monessa asiassa. Omat tietoni karttuvat hitaanlaisesti. Eikäpä nämä ongelmanratkaisut kauaa hatarassa päässäni pysy. Kun tilanne on päällä, niin solmut hissukseen aukenevat. Vuoden päästä jos on saman ongelman edessä, niin taas saa alkaa alusta kyselemisen...

Vivotekin käytönkin opettelin foorumihemmojen ansiokkaalla opastuksesta. Ei muista kiittää aina, vaikka pitäisi kiitollisuuden osoituksena se aina muistaa tehdä tällaisen tumpelon kyseessä ollen...
Siis tässä kohtaa KIITOKSIA nimpaljon että riittää, kuten savolaisilla tapana on sanova...