Minulla ei kovin suurta kokemusta koodauksesta ole joten itse en pysty kovinkaan paljoa tähän asiaan tuoda. netatmon sivuilla katselin sitä apin tekoa niin ilmeisesti pitäisi olla jokin sivu minne sen apin pukkaa.. olen joskus aikoinaan internet-sivuja tehnyt mutta silloin ei ollut näitä php ym. standardeja.. pelkkää html vaan.
Törmäsin tuossa sellaiseen ohjelmaan koka ei ole netatmon "kumppani" mutta asensi suoraan netatmon apin, jolla hakee tiedot, sisään piti kirjautua netatmon tunnuksilla.. näkyy netatmon asetuksissa sitten my third party apps.
ohjelma on Meteoware plus ja laitan sieltä linkin niiden palvelimella olevalle web-sivulle jossa näkyy asemani säätiedot, siinä oikeassa reunassa on teksti
This page was created with MeteoWare Plus. If you want to implement additional features and functions to enhance your Netatmo Weather Station take a look here. siitä kun klikkaa pääsee sivulle josta kun klikkaa connect to netatmo, niin tulee tuo apps:iin kirjautuminen.. joku asiaa paremmmin ymmärtävä voisi saada lähdekoodista jotain irti
http://my.meteoware.com/109216/#/gaugeson siinä ohjelmassa parempiakin sivuja ja grafiikkaa mutta ne ei näy muille.. ja widged:kin on koodattu sinne.. siinä, kuten tässäkään ei näkynyt tuulimittarin tietoja.. itse ohjelmasta kyllä löytyy.