Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Mistä kotisivut

Aloittaja pjutila, keskiviikko, 13.04.2016, 18:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pjutila

Hei,
Neuvokaas nyt amatööriä!

Minulla olisi kalusto valmiina (LD-250 sekä sääasema) muta nyt pitäisi saada kotisivuille koti!
Mitä suosittelette (hinta!!!!!!!)

Sekä mistä löytysi  step-by-step ohjeet jolla saisin Nextstormin näkymän siirtymään kotisivuille?

SääSami


weatherc

Lainaus käyttäjältä: SääSami - torstai, 14.04.2016, 09:35
Tuohon olen ollut tyytyväinen  :)
http://suncomet.com

Usealla sääsivustolla on huonoja kokemuksia tuosta aurinkokomeetasta.

Se mikä webhotelli on lähinnä makuasia, niitä on 13 tusinassa, mutta muutama siekka pitää mielessä:
- vältä hotelleja jossa myydään rajatonta sitä ja tätä (oletko nähnyt rajatonta kovalevyä kaupan hyllyssä?). Jos silti sorrut rajattomaan johonkin, lue pikkupräntti että mitä se rajaton todellisuudessa tarkoittaa.
- palvelinten fyysinen sijanti. Se että hotelli on esim suomalainen ei tarkoita että palvelimet välttämättä sijaitsevat Suomessa. Mitä kauempana ovat, sitä hitaammat ovat vasteajat, Keski-Eurooppa (Saksa/Hollanti) menee vielä hyvin.
- älä katso vain hintaa
- tutki, tutki ja vielä kerran tutki. Lue mitä muut ovat mieltä hotellista.

SääSami

LainaaUsealla sääsivustolla on huonoja kokemuksia tuosta aurinkokomeetasta
???  Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista ongelmaa. Pari vuotta on ollut käytössä enkä muista koskaan puljanneeni minkään ongelman kanssa tuolla palvelimella. Tosin ihan pelkät yksinkertaiset sääsivut sinne menee eikä liikenne ole mitenkään ruuhkaisaa. Ehkä nuo ongelmat on sitten noilla "ammattilaisilla" joilla kävijämäärät ja datamäärät on ihan eriluokkaa  ;)

ahpe