Davis 5.80 päivitys versioon 5.83 ei onnistu?

Aloittaja Tuuliviiri, keskiviikko, 30.09.2015, 11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuuliviiri

Mulla on käytössä 5.8 versio en saa päivitettyä uuteen 5.83 versioon. Asennan samaan kansioon missä on 5.8 ,mutta kun avaan kysyy aina että anna uusi nimi sääasemalle?kun kirjoitan ei hyväksy mitään nimeä. skip pääsee kyllä eteenpäin,mut kun tullaan kohtaan missä kysyy mistä sääasema kansiosta data haetaan niin se kohta on tyhjä.

Tuuliviiri

Lainaus käyttäjältä: Tuuliviiri - keskiviikko, 30.09.2015, 11:23
Mulla on käytössä 5.8 versio en saa päivitettyä uuteen 5.83 versioon. Asennan samaan kansioon missä on 5.8 ,mutta kun avaan kysyy aina että anna uusi nimi sääasemalle?kun kirjoitan ei hyväksy mitään nimeä. skip pääsee kyllä eteenpäin,mut kun tullaan kohtaan missä kysyy mistä sääasema kansiosta data haetaan niin se kohta on tyhjä.
ja vielä kun asennan 5.83 ohjelman sinne mikä tulee oletuksena,niin ilmoittaa et kansio ei kelpaaeikä aukene?

Tuuliviiri

Lainaus käyttäjältä: Tuuliviiri - keskiviikko, 30.09.2015, 12:05
Lainaus käyttäjältä: Tuuliviiri - keskiviikko, 30.09.2015, 11:23
Mulla on käytössä 5.8 versio en saa päivitettyä uuteen 5.83 versioon. Asennan samaan kansioon missä on 5.8 ,mutta kun avaan kysyy aina että anna uusi nimi sääasemalle?kun kirjoitan ei hyväksy mitään nimeä. skip pääsee kyllä eteenpäin,mut kun tullaan kohtaan missä kysyy mistä sääasema kansiosta data haetaan niin se kohta on tyhjä.
ja vielä kun asennan 5.83 ohjelman sinne mikä tulee oletuksena,niin ilmoittaa et kansio ei kelpaaeikä aukene?
En saa asennettua weatherlink ohjelmaa versio on cd.llä 5,90 ja latasin 6.03 version sanoo aina vaan et väärä kansio? mikä on pielessä?

wangel436

Mikähän minulla oikein mättää kun yritin asentaa weatherlink ohjelmistoa kotikoneelle,niin puoliväliin saakka asentuu ja sitten jää siihen, mitään virheilmoitusta se ei anna. Onkohan tuossa asennuspaketissa joku bugi? vai onko porukalla tuo toiminnassa.

Hemmo

Mitkäs vaatimukset tuolla weatherlink softalla on?
Oletko tarkistanut että kaikki löytyy ennen asennusta?
Joskus noi asennusohjelmat heittää kysymyksiä piiloon. Tuon asennusta voi kokeilla suorittaa administratorina niin silloin se saattaa jättää ylimääräiset kysymykset tekemättä.