Mitä tilanteeseen muuten tulee niin muutto Easyline:lle on jäissä koska en saa sivua toimimaan kunnolla heidän "site preview":n kautta enkä siten saa varmuutta siihen että toimiiko se php4:sella enää vai ei, koska itse olen ollut php5:sella ainakin yli puoli vuotta jo ja siten se voi sisältää paljonkin kamaa jota ei toimi php4:sella jota tälläinen maallikko näe/tiedä ennenkun on kokeillut.
Eikä myöskään CSS eikä javascriptit näytä toimivan preview:n kautta ja kun kyselin heiltä niin vastaus oli tyynesti että sitten se ei toimi. Ei mitään viittaustakaan että olis ollut tietoa mikä mun mielestä on perin kummallista niinkin isosta hostilta jota Easyline kumminkin on (ainakin suomen mittapuun mukaan).
Toinen kummallisuus on kyllä ettei heillä ole vielä php5:sta edes saatavilla, onhan se ollut markkinoilla jo kauan jo senkin takia että moni sivusto-paketti (webkaupat, foorumit ym.) tehdään php5:selle eikä enää 4:selle.
Puhumattakaan kivikautis-sql:stä

Cronjobit ne kyllä hyväksys.
Joten se taitaa jäädä siihen ja palataan suunnitelma A:han eli Aurinkoplaneetta joka pitäis saada serverinsä tän viikon aikana jossa takuulla uusimmat softat sisällä