Toivottavasti se on myös huomattavasti kevyempi, kestää ikuisuuden aueta, mulla oli se vähän aikaa käytössä mutta poistin sen. Se on myös aikamoinen kaistansyöjä.
Samaa toivon minäkin. Tein yhdessä vaiheessa testin NexStormilla, nykäisten nexstorm_arc.dat:n pituuden 12 tuntiin. StormVue luki koko roskan laakista sisuksiin, vaikkei näyttänytkään siitä, kuin vain tunnin koko paketista. Siinä meni lokaalisesti luettunakin pieni ikuisuus. Kun olin miettinyt hetken, kirjasin ylös, että FinWX-sivuston noustessa ylös lähtee tuo järjestelmä pois käytöstä.
Toivottavasti tuo Nexstormin V2:nen myös tukee nykyistä FlashGate IPC:tä jotta ei kaikki pikkupalikat jota on väsätty tähän mene uusiksi.
Luultavimmin tuohon ei ole tulossa muutosta - en ainakaan ole lukenut sellaista sieltä (tai sitten en ole lukenut riittävästi).
Toivottavasti Relko saa myös lisättyä siihen säätövaraa tuohon staattisen kuvan uploadiin, tuossa kun tiiraillut tuota mun aikaansaannosta niin kuva on se joka nyt laahaa perässä eikä mitään sille voida eli myös alle minuutin väliset uploadit vois olla paikallaan.
Tai edes että se tallentais kuvan tiheämmin kovalevylle, NSLog:illa sen voisi sitten ladata nettiin (siinä myös mahis ladata ei-NSLog-filuja samalla ajastuksella (paljon salamointia -> tiheämmin)).
Olin lukevinani, että tuohon staattisen kuvan lähettämiseen olisi tulossa muutoksia salamointitiheyden mukaan.
Minuakaan se ei haittaisi, että NS paiskaisi tuota kuvaa tiheämmin levylle, sillä se tekee kuvaa valmiiksi jo kahteen paikkaan.
Suunnitteilla on jo jonkinnäköisen salamointi-GIF-animaation rakentaminen kaapatuista kuvista omalle tutkalle heti, kun etäisyyskalibrointi on saatu edes etäisesti uskottavaksi.