FinWX-asemien tiedotteet > Kemi-60

Lähetyskatko (Sääasema ja salamatutka koneen uudelleen kokoaminen)

<< < (4/4)

Snowi:
Tervetuloa Davisin omistajaksi, et tule varmasti pettymään :)

--- Lainaus käyttäjältä: weatherc - Tiistai, 31.07.2012, 22:01 ---Valo lämmittää sisälämpötila-lukemaa aika mukavasti ;)

--- Lainaus päättyy ---

Piti itsekin mainita samaa kun huomasin systeemin pitävän taustavaloa päällä. Se tosiaan nostaa sisälämpötilan mittauksen aivan pilviin, eikä siten anna lähellekään oikeaa lukemaa.

--- Lainaus ---Pikkasen OT mutta tietääkö joku mistä saisi noita U-pultteja tahikka muttereita (mulla yhden U-pultin mutterit kadoksissa eikä ne ole sitä "normi rautakauppa-kierrettä"..)?
--- Lainaus päättyy ---

Saat niitä vaikka multa  ;D. Itsellä on pieni laatikollinen Davisin asemien mukana tulleita U-pultteja ja muttereita. Nämä ovat jääneet yli sääasema-asennuksista ja voin lähettää sulle postissa muttereita ja U-pultteja jos haluat. Mennään vaikka ihan postimaksuilla :). Tosin pystyn lähettämään niitä vasta kun palaan Klaukkalaan.

systeemi:
Tuumaisia muttereita ja ruuveja löytyy yleensäkkin ns. pulttien erikoisliikkeistä. Kemissä on yksi ja varmaan vastaavia toimii muuallakin.

Sadekipon lämmitintä en laittanut paikoilleen, koska se on sellaisessa paikassa että on helppo laittaa koska vain. Lämpötila anturin irroitin jo kertaalleen, mutta siihen pitää tehdä kiinike jotta saan sen mieluiseen paikkaan kiinni. Tämän vuoksi lykkäsin sitä sadekipon lämmittimen asennusta.

Pitää vissiin kalibroida tuo sisälämpötila sitten että voi pitää tuota taustavaloa päällä. Minun mielestä niin paljon helppolukuisempi että tuohon kannattaa nähdä kalibroinnin vaiva.

Soccerille kyllä minä meinaan sen itse tehdä. Tämmöisiä meinasin käyttää hyväksi:
http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=16058

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta