Hienoa!
Trial ja error-menetelmällä on meikäläisenkin sivu pystytetty, jossa ollut enemmän erroreita kun oikeita

Tuota php:tä on meikäläinen oikeastaan itse-oppinut vain ja ainoastaan noitten sää-skriptien avulla jota nuo gurut tuolla ww-foorumilla jatkuvasti pukkaa ulos, ottamalla skripti ja tutkinut sitä vähäsen ja miettimällä että voisko sillä myös tehdä tätä?- menetelmällä.
if{}-funktio on erittäin suosittu myös meikäläisen skripteissä, jo senkin takia että sitä on helppo muokata. Kun aikoinaan tein tuon mun sivunumero-järestelmän (jokaisella sivulla on oma numero) niin sain samalla tagin jonka avulla voin määrittää esim sivupalkin sisällön, esim ukkostutkasivulla on ihan turha näyttää myös tutkan pikkukuvaa sivupalkissa.
Toisen ison muutoksen tein tuossa aikasemmin keväällä kun muutin koko kieli-systeemin define-funktioiksi, eli joka lauseella on nimi jonka se hakee sitten oikeasta kieli-filusta.
Noita php:n lasku-funktioita en mäkään ole aikasemmin oikeastaan tiennyt kun että se osaa laskee (esim 2 * 4) ja että se pyöristää, floor ja ceil (pyöristää ylöpäin) ovat aika uusia tuttavuuksia meikäläisellekin.
Sql on oikeastaan ihan kätevä lisä tuonne sääsivulle, käytössä sitä ei ole kun nimeksi vielä, oikeastaan vain tuon top-listan laatimiseen. Mutta mahdollisuudet ovat siinä aika rajattomat, esim. historia-tietosivuja ajatellen. WD:llähän on oma sql-ohjelma jolla pystyy ajaa clientrawta sql:ään (myös vahoja tietoja), en ole vaan itse vielä saanut mitään sää-tietokantaa rakennettua josta tehdä historia-sivua, sitä työtä hoitaa tuo wundergroundin haku-scripti

Henkka