Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

climatedataout

Aloittaja Argonex, maanantai, 03.10.2011, 00:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: iccb - perjantai, 02.03.2012, 08:52
Lainaus käyttäjältä: Snowi - torstai, 01.03.2012, 13:58
Syynä näköjään oli vain se, että WD oli jostain syystä jättänyt uppimatta helmikuun climatedatan ja dailynoaareportin. Mutta sitä voi taas arvailla miksi se jätti sen tekemättä.

Sama ongelma on myös itselläni. Mites tuon voisi käsin tehdä näin jälkeenpäin?

Itse tein ihan niin, että menin WD:n webfiles-kansioon ja sieltä löysin nuo helmikuun filut ja sitten käsin uppasin ne serverille. Eli WD kyllä oli tehnyt tiedostot, mutta ei upannut niitä.

Jos sulla on WD asennettuna C-asemalle, niin tällöin saattaa olla niin, että webfiles-kansiossa ei näy tuoreimmat tiedostot, vaan ne on piilossa C-aseman syövereissä. Helpoiten ne löytää kun laittaa hakuun hakusanoiksi climatedataout22012.html ja dailynoaareport22012.htm.

iccb

Eipä löydy tuollaisia tiedostoja laisinkaan...
Koitin tutkailla jo tuolta wd:n foorumeiltakn vastauksia, mutta ei löynyt ainakaan toistaiseksi...

weatherc

Mitä tuota lontoo-foorumia tavailin niin pitäisi olla korjattu versio saatavilla ja re-creataamalla raportit pitäisi korjaantua kunhan sen tekee aikasintaan 2. päivä, näin ainakin Hamiltonilla.

Snowi

Toinen vaihtoehto on tuo mitä weatherc ehdotti, eli konverttaat filut uusiksi jos niitä ei alunperinkään ole tallentunut mihinkään. Tämä onnistuu siten, että menet WD:ssä Action --> Convert log file.... ja sen jälkeen valitse helmikuun datatiedosto, eli 22012lg.txt ja sitten paina Convert namiskaa. Tuossa kannattaa muistaa se, että jos sulla on logeissa jotain virheellistä dataa, niin silloin se lataa nämä myös ennätyksiin jne. Mutta jos mitään virheellistä dataa ei pitäisi olla, niin silloin ei mitään ongelmiakaan pitäisi olla  :)

iccb

Kiitokset vastauksista!
Olen saanut nyt tehtyä kaikki muut filut paitsi kunnollista February2012.htm tiedostoa.
Mistä ihmeestä moinen generoidaan?
http://kauttua.net/February2012.htm tuosta löytyy tuo, mikä ei ole kunnollinen. WD on tehnyt sen 1.3.
http://kauttua.net/January2012.htm näkyy esim. kunnollisena.
WD on päivitetty buildiin 18, mikä on tänään tullut. Ei ymmärrä enää.


Snowi

Tuosta filusta en kyllä osaa tarkemmin sanoa, sillä itsellä ei nuo ole sellaisessa käytössä, josta niistä otettaisiin data nettisivuille. Täten en ole ikinä havahtunut siihen jos WD on jättänyt jostain syystä nuo kuukausifilut tekemättä. En tiedä osaako weatherc valottaa asiaa tarkemmin. Luulisi noidenkin teon onnistuvan jälkikäteen, mutta koska on WD:sta kyse, niin ikinä ei asiasta voi olla täysin varma :)

weatherc

Mä en ole ymmärtänyt WD:tä tai pikemmin Hamiltonia enää vähään aikaan ja totuus on se että jollei sivun statistiikka-osa olisi niin syvästi kiinni WD:ssä olisi se lentänyt verkonpainoksi jo aikoja sitten...

Eikö Avg/Extremesin saa generoitua View -> Averages/Extremes -> Recreate-tabi ja valitsemalla sopivan kuukauden. Sen jälkeen uppaa manuaalisesti kyseisen filun.

iccb

Lainaus käyttäjältä: weatherc - lauantai, 03.03.2012, 18:22
Mä en ole ymmärtänyt WD:tä tai pikemmin Hamiltonia enää vähään aikaan ja totuus on se että jollei sivun statistiikka-osa olisi niin syvästi kiinni WD:ssä olisi se lentänyt verkonpainoksi jo aikoja sitten...

Eikö Avg/Extremesin saa generoitua View -> Averages/Extremes -> Recreate-tabi ja valitsemalla sopivan kuukauden. Sen jälkeen uppaa manuaalisesti kyseisen filun.


SUURET KIITOKSET!!!
Hakkaan päätä seinään kun en tuota tabi tuolla huomannut! Ota tästä virtuaalikalja kiitokseksi!  :D
Ei voi kyllä tätä WD:tä sanoa mitenkään yksinkertaiseksi.  ;D

Argonex

Nonniin taas perehdyin tutkimaan wd:n sielunelämää. Nyttemmin olen saanut tuon romukasan päivittämään tuota climatedataout.htm mutta tuota dailynoaareport32012.htm en saa muuten kuin käsin upattua palvelimelle tuolta averages/extremes valikosta. Ihmeellinen on ohjelma. Mitään selitystä edelleenkään en ole keksinyt et minkätakia tuon automaattinen  uppaaminen serverille on keskeytynyt.
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

weatherc

Hyvällä tuurilla nuo raportit saa uppautumaan niin kuin haluaa :) Lohduttavaa eikö?  ;D
Olen jo aikoja sitten todennut että jos se uppaa jonkun ylimääräisen raportin ei haittaa kunhan ne mitkä haluan tulee generoitua...

Tuossa miten mulla on se (View -> Averages/Extremes)