FinWX Foorumi
keskiviikko, 23.05.2012, 21:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
13.05.2012
Meitä on nyt 70 !!
Toivotamme tervetulleeksi FinWX:n 70. jäsen-sääaseman, FinWX Oulu-53:n.
Sääasema on entisen Oulun läänin 16. FinWX-asema.

Lue lisää uudesta jäsenasemasta täältä.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 14.09.2011  (Luettu 308 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« : tiistai, 13.09.2011, 22:28 »

Eilenkin oli jyrinöitä mutta ammattiopintojen alkaminen on estänyt vapaa-ajan enkä siis ole ehtinyt kirjoitella. Ensi yöllekin on povattu salamointia ainakin Vantaalle. Myrskyä pukkaa jo nyt, koulusta lähdettyäni (klo 20 aikaan illalla) KASTUIN TAAS!!! Pyrin kyllä pysymään uuden opiskelukaverini sateenvarjon alla mutta eihän se mitään auttanut. Vesi vainoaa mua =D

Mitenkäs muualla??
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
J.Laiho
Foorumin ylläpitäjä
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : tiistai, 13.09.2011, 22:43 »

Toistaiseksi Lohjalla on ollut hiljaista jos sadetta ei lasketa mukaan.
Salamointia ei ole esiintynyt lainkaan, mutta yöllä potentiaali sille kasvaa täälläkin, vaikkakin marginaalisesti.

ESTOFEX on tälle päivälle määritellyt niin 1-tason varoituksen, kuin salamointivyöhykkeetkin.
1-tason varoitus koskee koko Etelä-Suomen lääniä, Länsi-Suomen läänin eteläosaa ja Itä-Suomen läänin äärimmäistä lounaisosaa.
Varoitus on annettu paikoin vaarallisen voimakkaista tuulenpuuskista ja mahdollisista trombeista/vesipatsaista.
50% salamointivyöhyke kattaa Etelä- ja Länsi-Suomen läänin, sen äärimmäistä eteläosaa lukuunottamatta, Itä-Suomen läänin länsiosan sekä entisen Oulun läänin lounaisosan.
15% salamointivyöhyke koskee Etelä-Suomen läänin rannikkoaluetta ja muuta Suomea Lapin läänin eteläosaan saakka.

Itse en odota muuta, kuin helkkarinmoista tuulta ja vesisadetta. Salamointi olisi kiva juttu, mutta sen puolesta en ihan varauksetta liputa.

* ESTOFEX-20110913.png (28.13 kilotavua, 550x620 - tarkasteltu 26 kertaa.)
tallennettu

Juha Laiho
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Twitter, FinWX:n havainnot
Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila
0 ukkospäivää.

Snowi
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : tiistai, 13.09.2011, 22:48 »

Itse en kyllä salamointia odota, edes sen yhden salaman verran, mutta hienoahan se tietenkin olisi  Hymyilee.
tallennettu

Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #3 : keskiviikko, 14.09.2011, 09:50 »

Täällä myrsky näyttää voimiaan parhaillaankin. Ei tosin näytä ainakaan vielä vetävän vertoja vuoden 2005 syysmyrskylle, silloin näytti oikeasti siltä että kohta lentää kattoja.
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!