FinWX Foorumi
keskiviikko, 23.05.2012, 21:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
06.05.2012
Toivotamme tervetulleeksi FinWX:n 69. jäsen-sääaseman, FinWX Turku-54:n.
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 25. FinWX-asema.

Lue lisää uudesta jäsenasemasta täältä.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 01.09.2011  (Luettu 307 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« : torstai, 01.09.2011, 21:46 »

Kuulin tänään Vantaalla siis yhden jyrähdyksen iltapäivästä ja näin äsken pari elosalamaa!! Ellei joku sitten ottanut valokuvia jossain tai jotain... taivas on nimittäin aivan kirkas. Taidankin jatkaa sittenkin keskeyttämääni GTA Vice Cityn pelaamista ja kattelen, mikäli lisää näkyy. Yöllä saisi tulla joku komia salamarypäs!

Mitenkäs muualla?
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
uskela
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : torstai, 01.09.2011, 22:47 »

Hämeenkyrössä ollut myös tänään ukkosta ja salamointia !
Sähköt paukahti hetkes pois kun yks salama paukahti. Vettä tullut jo yli 17 mm ja kokoajan sataa reippaasti.
tallennettu
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #2 : perjantai, 02.09.2011, 00:23 »

Oijee! Tääl näkyy elosalamoita koko ajan. Hienon näköistä!
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!