FinWX Foorumi
keskiviikko, 23.05.2012, 20:12 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
13.05.2012
Meitä on nyt 70 !!
Toivotamme tervetulleeksi FinWX:n 70. jäsen-sääaseman, FinWX Oulu-53:n.
Sääasema on entisen Oulun läänin 16. FinWX-asema.

Lue lisää uudesta jäsenasemasta täältä.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 28.7.2011  (Luettu 1018 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Argonex
Foorumiriippuvainen
Poissa Poissa

« Vastaus #60 : perjantai, 29.07.2011, 00:14 »

Hymyilee leveästi *repesi ihan täysin* argonex,nyt heitit pahan Hymyilee leveästi tai sit sinne on loikannut sen ruotsalaismiehen mukana ukkoskuuro ja ruotsalaista sähköä epäillään rajarikkomuksesta.

*hysteeristä naurua* ookoo,mä OLEN väsynyt... mut haluan nähdä sen vedenpaisumuksen.

Päivän tavoite siis täytetty Hymyilee
tallennettu

Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää
teutari
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

« Vastaus #61 : perjantai, 29.07.2011, 09:20 »

Ukkonen väänsi totaalisen selkävoiton mun tutkasäädöistä kun tuli paukuttelemaan tuohon n.30km sisäpuolelle. Surullinen
Säädöillä Segmented ranging+Plot scale adjustment tutka on toiminut pikkusen paremmin 30km ulkopuolella ja naputellut iskuja "laatikoihin" mutta noilla asetuksilla lähietäisyydellä tutka alkaa rakentamaan jotain kumman suojamuureja eikä päästä soluja tulemaan lähemmäs.
Tutkakuva oli kuin pakanamaankatta joten piti laittaa uppaukset jumiin ja alkaa vikkelää tekemään illan päätteksi uudet säädöt, sitten vatupassiin odottamaan kauhulla aamua että näkee mitä tutka on yön aikana touhunut.
Laitoin "näppi tuntumalla" General strike rangingilla iskuja lähemmäs ja nyt kun kirkkailla silmillä katselee niin eipä tuo karttakuva oikein hullummalta vielä ainakaan näytä....., katsotaan mitä päivä tuo tullessaan että joutuuko noiden säätöjen kanssa alkaa taas rähjäämään. Epävarma

Mukavasta ropisi vettä näillänurkilla 26.2mm.
Jotenkin oli kummallinen tuo ukkonen mikä tässä lähistöllä riehui..., oli kuin ois kollikissa nurkissa mourunut. Pyörittää silmiään  Hymyilee leveästi

* stop.jpg (32.67 kilotavua, 418x385 - tarkasteltu 18 kertaa.)
tallennettu

Davis Vantage Pro2 Plus (cabled)
Pentium Dual-Core E5700 3.00GHz/4GHz/Win XP Pro.
angle
Foorumiriippuvainen
Poissa Poissa

« Vastaus #62 : perjantai, 29.07.2011, 09:40 »

Trombi Kaakkois-Suomessa.
tallennettu

Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #63 : perjantai, 29.07.2011, 11:14 »

Siis mitä?!? Oliks teillä joku himpuran veto Sannin pusuttamisesta tai repeämiseen saamisesta?? Mä haluan potin siltä joka voitti!  Pyörittää silmiään
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!