Davis

Aloittaja miihkali, maanantai, 06.06.2011, 07:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miihkali

Katselin Acu-Riten vimpaimet ja videot läpi. Jostain toisesta yhteydestä tutut pari sääveijaria osaavat videolla tuotteita kehua. Samalla osallistuin juttuun, jossa kuukausittain joku saa itselleen ilmaistuotteen. Nyt pitää vain toivoa, että tärppäisi Davis-kopion kohdalla. Päästäisiin porukalla ihmettelemään konetta.


Snowi

Hmm, mikäs sivusto se tuo on? Tuli nimittäin punainen WOT-varoitus ruutuun ja se suositteli sulkemaan sivuston välittömästi. Yleensä tottelen aina näitä punaisen WOT-tuloksen saaneita varoituksia ja suljen sivuston suosiolla.

miihkali

Kyllä se sivusto tuntuu edelleen toimivan. Myy Davis-sääasemaa originaalina 5 kappaleen  tilauksena hintaan 300 $ kappale. Kertoileepa vielä jotain muutakin kivaa.

systeemi

 Nyt se järki sitten lähti. Tilasin DAVIS vantage pro2. Saapas nähdä jaksaisiko värkkäillä niin pitkälle että jaksaisi liittyä tännekkin. Dataloggerin tilasin Saksasta ja itse aseman säävillestä. En uskaltanut tilata tuota asemaa Saksasta kun saksa ei taitu huonostikkaan, mutta kokeilin tuolla dataloggerilla että onnistuuko.

Olikos se niin että tuo WUHU on tähän toimivin ohjelma.

Historiaa sen verran että minulla on ollut lacrossen 3600, mutta se heitti nyt pelaamasta n. 5 vuoden jälkeen. Silloin viimeksi tutkin sääasema sivustoja, mutta en ollut tietoinen FINWX:stä.

Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Snowi

Toimivimmasta ohjelmasta en tiedä, mutta helpoimpia ovat varmasti WUHU ja Cumulus. Itse käytän WD:ta, mutta se vaatii jonkun verran opettelua ja tietty se on vielä maksullinenkin, mutta muuten erittäin hyvä ohjelma puutteineenkin.

Tänne FinWX:aan ja NW:aan liittyminen on sen verran helppoa, että paljoa siinä ei tarvitse värkkäillä  :). Kunhan saa sääaseman pystyyn ja toimimaan tietyn ohjelman kanssa kunnolla, niin liittyminen näihin kyseisiin verkostoihin on enää pieni vaiva.

systeemi

Lainaus käyttäjältä: systeemi - tiistai, 16.08.2011, 20:59
Nyt se järki sitten lähti. Tilasin DAVIS vantage pro2. Saapas nähdä jaksaisiko värkkäillä niin pitkälle että jaksaisi liittyä tännekkin. Dataloggerin tilasin Saksasta ja itse aseman säävillestä. En uskaltanut tilata tuota asemaa Saksasta kun saksa ei taitu huonostikkaan, mutta kokeilin tuolla dataloggerilla että onnistuuko.

Olikos se niin että tuo WUHU on tähän toimivin ohjelma.

Historiaa sen verran että minulla on ollut lacrossen 3600, mutta se heitti nyt pelaamasta n. 5 vuoden jälkeen. Silloin viimeksi tutkin sääasema sivustoja, mutta en ollut tietoinen FINWX:stä.



Jaa tänään soittelin Säävilleen ja ilmoittivat toimitus ajaksi ainakin 2vko tai pidempään. Peruin tilauksen sähköpostilla ja jään odottelemaan tuleeko Saksasta tilaamani dataloggeri jos tulee niin sitten tilaan sieltä myös tuon aseman.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi

Rambe

Moro systeemi

Tarina ei kerro, että langalla vai ilman. Samaa "järjen lähtöä" olen funtsaillut.

http://www.3g-antennit.fi/category/48/saaasemat-ja-tarvikkeet löytyy langaton ja olis varastossa, mutta erona että käyttö ohje "amerikaksi".
Tätä minä olen funteerannut.

Klasu rules vielä ::)

systeemi

Kyllä mie tuon langallisen meinasin laittaa.
Sääasema Nauska, Kemi

www.kemiweather.fi