Suomi maailmanmestari 2011!!!

Aloittaja Snowi, maanantai, 16.05.2011, 00:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Aivan uskomaton fiilis, Suomi vihdoinkin 16 vuoden tauon jälkeen uusi maailmanmestari! Kyllä se varmaan pitää huomenna mennä torille juhlimaan  ;D

Argonex

Juu aika uskomaton juttu.. kattelin pitkää että eihän tästä tule mitään, mut sitten se pankki räjähtikin ihan täysin :) Onnea pojille!
Kun kiekuu uljas kukko laella tunkion, niin tietää joka ukko, sään muutos tulos on. Voi tulla poutaa sadetta, voi tulla pakkas sää, voi myöskin käydä niin että entiselleen jää

teutari

Tuli seurattua mestareiden lentokoneen saapumista koto Suomeen. ;)
Katsokaa Comment: kun lentokone oli tuolla Ruotsin ilmatilassa klo. 16.08. ;D  :P

djmake

Lainaus käyttäjältä: teutari - maanantai, 16.05.2011, 17:18
Tuli seurattua mestareiden lentokoneen saapumista koto Suomeen. ;)
Katsokaa Comment: kun lentokone oli tuolla Ruotsin ilmatilassa klo. 16.08. ;D  :P

Listasta puuttuu vielä ainakin "Finnair Champions". Screenshottia ei ole, oli "hieman" tukossa tuo(kin) saitti.

Lainaa
Due too extremely many Finnish visitors, FR24 is running in a temporarily downgraded "high load" version (reduced number of features and updates). We should be back in "normal mode" from about 16:00 CET

Saivat muuten selvityksen lentää kaupungin päältä, mutta se jäi käsittääkseni hieman vajaaksi pilvitilanteen takia.

Snowi

Kävin tossa iltasella prätkän kanssa keskustassa ja oli kyllä aivan uskomaton fiilis siellä, kunnon karnevaalit oli käynnissä. Nää juhlat tulen kyllä muistamaan aina, varsinkin kun finaalissa oikein nöyryytettiin Ruotsia  ;D. Saa nähdä kauanko tää hymy pysyy kasvoilla  ;D

Sanni

Mä olin itse torilla muutaman kaverin kanssa Havis Amandan kohdalla ja siellä oli paljon kiukkuisia ihmisiä :D Yhtä pätijä-ämmää teki mieli vähän valistaa kun se rupes inisee mulle jostain tönimisestä (taisin kääntyä kerran :D) mut eipä sitä nyt sellaista kun voittoa ollaan kuitenkin juhlimassa :) Jotkut inisi röökinpoltosta väkijoukossa... no joo, eipä sitä mikään sinne olisi pakottanut tulemaan jos noin koville ottaa, kyllä 100 000 ihmisen joukossa tapahtuu yhtä sun toista :D

Kaupungilla oli kyllä jengiä ihan hiivatin paljon. Ihmisiä, ihmisiä ihmisten jälkeen, siellä piti oikeesti pujotella jos meinasi jonnekin päästä. Aivan mieletön spektaakkeli!! Ja kyllä hymyilyttää voitto! Ehkä tuo ruotsalaisten pilkkaaminen on mennyt himpun verran liian pitkälle, mutta minä iloitsen voitosta! Katsoin matsia kädet silmillä avokin kanssa ja kun Suomi meni 4-1 johtoon, räjähdin iloiseen itkuun ja selitin isännälle jotain epämääräistä. Oli se vaan hemmetin hieno tilanne!

Snowi

Lainaus käyttäjältä: Sanni - tiistai, 17.05.2011, 23:48
Katsoin matsia kädet silmillä avokin kanssa ja kun Suomi meni 4-1 johtoon, räjähdin iloiseen itkuun ja selitin isännälle jotain epämääräistä. Oli se vaan hemmetin hieno tilanne!

Tuossa tilanteessa itsekin vasta ajattelin, että nyt se on totta, toinen mestaruus tulee suomeen  :). Oli toi voitto niin makea, että ei mitään rajaa. Ens vuonna kisathan on Helsingissä, joten pitää ostaa muutamaan otteluun liput, vaikka hinnat ovatkin aika hurjia. Loppuotteluunkin oli tarkoitus ostaa liput, mutta enää oli jäljellä vain kaikkein huonoimpia paikkoja ja niistäkin olisi pitänyt maksaa 450€ per lippu, mutta tosilätkäfanihan menee otteluihun hinnalla millä hyvänsä  ;D

On soinut Poika Saunoo biisi aika ahkeraan täällä  ;D. Poika on tosiaan tullut kotiin!
http://www.youtube.com/watch?v=jAyXzC7iKPA&feature=channel_video_title

Sanni

Kyllä!! Nythän on tullut kaikki Leijona-liitteet iltalehtien kylkiäisiksi sun muita mutta ehkä muhun on tarttunut jonkin verran isännän realistista asennetta, ettei sentään liikaa hömpötetä vaikka ahkerasti olen seuraillutkin iltisten juttuja jellonista :) Itse en matseja ole ollut aikeissakaan mennä paikan päälle katsomaan vaikka kovasti haluttaisikin, rahaa ei mulla ole kuin välttämättömiin kuluihin jos niihinkään. Ja näkeehän ne toisaalta telkasta paremmin vaikka fiilis paikan päällä on sitä jotain :)

Katseltiin meidän eskari-ikäisen neidin kanssa matseja ja neiti oppi multa hokemia: "Tehkää pojat se maali!" ja "Jess!" kun Suomi teki maaleja :D Jengi sekosi touhusta ihan täysin joka paikassa. Huvitti kun bussissa joku ulkomaalainen ei tajunnut mistä oli kysymys kun joka paikassa soi torvet ja porukka roikkui autoista puoliksi ulkona heilutellen Suomen lippuja. Minä parin muun ihmisen ohella valistin tapahtuneesta ja painotin sitä, että se on tosi iso juttu.

Ja onhan tuo maailmanmestaruus ihan v***n hieno juttu!! Kun Suomi edellisen kerran voitti niin sen muistan että isän ja isoveljen kanssa matseja katsottiin ja noin 8-vuotiaana pikku-Sannina tajusin sen että oli se ehkä hienoa kun Suomi voitti, hoilasin itsekin ehkä Den Glider In- kappaletta ja isoveli kavereineen sitä tuuletteli kovastikin, mutta enemmän mua siihen aikaan kiinnosti leikkiä keijua verhokankaat yllä meidän tontin metsässä ja niityllä :D Nyt tulikin sitten hypetettyä enemmän. Kun kaveri heitti mua koulusta lähelle mun kotia, tietenkin radiosta tuli Den Glider In. Pistettiin radio täysille, avattiin ikkunat ja hoilattiin kurkut suorana mukana Itäväylällä ja mä näyttelin rauhanmerkkejä käsilläni kaikille jotka ohitettiin :D

Hyvä Suomi!!!