Kyllä!! Nythän on tullut kaikki Leijona-liitteet iltalehtien kylkiäisiksi sun muita mutta ehkä muhun on tarttunut jonkin verran isännän realistista asennetta, ettei sentään liikaa hömpötetä vaikka ahkerasti olen seuraillutkin iltisten juttuja jellonista

Itse en matseja ole ollut aikeissakaan mennä paikan päälle katsomaan vaikka kovasti haluttaisikin, rahaa ei mulla ole kuin välttämättömiin kuluihin jos niihinkään. Ja näkeehän ne toisaalta telkasta paremmin vaikka fiilis paikan päällä on sitä jotain
Katseltiin meidän eskari-ikäisen neidin kanssa matseja ja neiti oppi multa hokemia: "Tehkää pojat se maali!" ja "Jess!" kun Suomi teki maaleja

Jengi sekosi touhusta ihan täysin joka paikassa. Huvitti kun bussissa joku ulkomaalainen ei tajunnut mistä oli kysymys kun joka paikassa soi torvet ja porukka roikkui autoista puoliksi ulkona heilutellen Suomen lippuja. Minä parin muun ihmisen ohella valistin tapahtuneesta ja painotin sitä, että se on tosi iso juttu.
Ja onhan tuo maailmanmestaruus ihan v***n hieno juttu!! Kun Suomi edellisen kerran voitti niin sen muistan että isän ja isoveljen kanssa matseja katsottiin ja noin 8-vuotiaana pikku-Sannina tajusin sen että oli se ehkä hienoa kun Suomi voitti, hoilasin itsekin ehkä Den Glider In- kappaletta ja isoveli kavereineen sitä tuuletteli kovastikin, mutta enemmän mua siihen aikaan kiinnosti leikkiä keijua verhokankaat yllä meidän tontin metsässä ja niityllä

Nyt tulikin sitten hypetettyä enemmän. Kun kaveri heitti mua koulusta lähelle mun kotia, tietenkin radiosta tuli Den Glider In. Pistettiin radio täysille, avattiin ikkunat ja hoilattiin kurkut suorana mukana Itäväylällä ja mä näyttelin rauhanmerkkejä käsilläni kaikille jotka ohitettiin

Hyvä Suomi!!!