Totta tosiaan, tuo currdat.lst-tiedoston ja clientraw.txt-tiedoston ero historiatiedoissa.
En ole vielä mikään PHP-nero, mutta jos saisi tuohon skriptiin tungettua automaattisen luvun.
Eli JpGraph lukisi automaattisesti (jatkuvasti) currdat.lst-tiedoston ja tekisi käyrät.
Näiden
$y=array($clientrawextra['439'],...
-rivitietojen paikalle vain currdat.lst-tiedoston esimerkiksi suhteellisen ilmanpaineen rivinumero (currdat.lst-tiedostossa) tai mahdollinen [pressure_relative] -tunnus?
Tuossa tilanteessa JpGraph tekisi itse jonkinlaisen muistivedoksen tapahtuneista sääolojen vaihteluista (päivittyneestä/päivittyvästä currdat.lst-tiedostosta). Siis MysQl.
Tuota samaa ajattelin itsekin, mutta tilanne onkin sikäli vähän kinkkinen, että juuri tuon PHP:n ja MySQL:n välinen kommunikointi aiheuttaa järkyttävät määrät pääkipua ainakin minulle. Siksi itse pysyttelisin ihan teksti tiedostoissa.
Minun mielestäni tuon toteuttaminen WUHU:lla ei luulisi olevan kovinkaan vaikeaa, koska se osaa piirtää mukaan ympätyn Teechart-järjestelmän avulla noita käppyröitä; ja koska se osaa käppyrää piirtää viimeiseltä kuluneelta tunnilta, viimeiseltä kolmelta tunnilta, 24 tunnin ajalta ja puolenyön jälkeen, ja osaa piirtää käppyrää kaikista perusmittauksista lämpötilasta sademäärään saakka, niin jonnekin se nuo historiatiedot säilöö ja se ei ole kiinni history.dat:sta.
Taidanpa pyytää WUHU:n kehittäjältä mahdollisuutta saada purettua nuo samaiset historiatiedot jotain kautta tekstitiedostoon. Jos se menee läpi, se on jo loistava alku.