Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Miten tehdään

Aloittaja ARu, sunnuntai, 21.11.2010, 10:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ARu

ettei WD ohjelma lähettäisi näitä kuvia palvelimelle.(liite)

ja miten saisi rajattua että ohjelma lähettäisi ainoastaan dailynooareport.html mutta ei dailyreport.html tiedostoa.

teutari

Mulla on käytössä noi CL-templates, että ne pysyy kasassa on pakko lähettää noita tiedostoja missä on vihreä pallukka mutta poista vielä uppaaminen niistä missä on punanen ruksi.
NOAA asetukset löytyy tuosta NOAA-kuvasta.

Koitappa noilla asetuksilla alkaako uppaaminen vähentyä vai meneekö sivut aivan solmuun. :o

weatherc

Kokeilemalla  ;)

Ei vaisinkaan, mutta osittain kyllä...Ihan prikulleeen noin ei välttämättä saa, aina tahtoo joku ylimääräinenkin lähteä serverille.

Control Panel -> Internet Uploads & Creations...Sieltä napsit off kaikki ne jotka et kaipaa ja vastaavasti vihreälle kaikki ne jotka haluat. Kannattaa muistaa että niissä on omat asetukset sekä filun teolle että uppaukselle ja jotkut noista hoitaa useampaa filua.

Avg/Ext-raportti löytyy Control Panel -> FTP Connections & Uploads -> Web files Uploads-tabu

Se on yksi mitä muakin on ihmetyttänyt WD:ssä, simppeli (piiitkä) lista joka ikisestä filusta jota voi upata jossa valita yksitellen tehdäänkö ja upataanko ja millä aikataululla.

ARu

noi on samallailla kuin teutarin neuvossa. ja kuva weatherin neuvosta, mitä muuttaa?

weatherc

Täppi pois kohdasta "Do daily uploads of Averages & Extremes" niin sitä ei tehdä/upata

ARu

nyt on täppi pois, elikkä huomenna ei oo enää dailydatareport tietoa.
ihmetyttää kun palvelimelle siirtyy kaiken näköist kuten climatedata tiedostoja mitä en tarvitsisi ollenkaa.

weatherc

Lainaaihmetyttää kun palvelimelle siirtyy kaiken näköist kuten climatedata tiedostoja mitä en tarvitsisi ollenkaa.

Juu, oletuksena lähtee aika nippu kaikenlaista tiedostontynkää jota ei välttämättä ollenkaan tarvi loppupeleissä. Raporteissa kannattaa tosin muistaa että ne lähtevät serverille vain kerran päivässä noin 00:15. WD:n ftplog.txt (löytyy WD:n kansiosta) on aika näppärä jos haluaa tutkailla mitä lähtee ja milloin. Itse olen saanut sen aika tehokkaasti siivottua että mulla lähtee vain
- raportit (noaa,avg/ext ja climatereport)
- testtags.php
- clientraw:t sekä customclientraw

Testag.php:n kokoa saa myös pienennettyä aika lailla jos siivoaa pois kaikki kommentit sekä mahdoliset tagit jota ei sivu tarvi.
Oma on tällä htkellä 9 KB mutta siihen olen lisännyt joitain omiakin tageja.