Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Webhotelli

Aloittaja ARu, maanantai, 01.11.2010, 18:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ARu

Osaako kukaan neuvoa mistä edullinen webhotelli. Nyt sääsivut pyörii nettihotellin palvelimella mutta herjaavat että levytila täyttyy
vaikka mulla on 800 mb. En tienny ostaessa että levytilani täyttyy kuukausittain myös niistä niiden logitiedostoista.
Sääsivu tiedostot on noin 45 mb ja näyttää jo näin ensimmäisenä päivänä kuukautta että levytilaa menny taas jo 347 mb.

Snowi

Tarkalleen en hinnoista tiedä, mutta itsellä oli Suncomet ja olin siihen kyllä erittäin tyytyväinen, ainakin asiakaspalvelu oli erinomainen. Mutta kun ei enää webhotelli kestänyt kävijämääriä, oli pakko muuttaa pois.
En ole vertaillut paljoa muiden hintoihin, mutta mielestäni hinnatkin on ihan kohdallaan heillä.

weatherc

On väksin tullut mieleen että pitäiskö kasata julkiseenkin jakeluun soveltuva webserveri jossa edullinen paketti tehotilaa tarvitseville, jossa ei olis pelkoa niistä ongelmista mitä ollaan nähty monessakin "normaalissa" webhotellissa näitten wx-sivujen kanssa?
Eli käytännössä kakkospurkki tuolta saksan maalta johon asentaisi perus-jutut + hallintapaneeli ja pistäisi jakoon sopuhintaan.

Ei olisi vaikea temppu tehdä.  ;D


Snowi

Niin sultahan kyllä onnistuu noiden servujen pystyyn pistäminen, joten jos "asiakkaita" olisi tarpeeksi, niin tuo olisi kyllä hyvä idea  :). Saisi aloitteleva sääharrastaja helposti serverin sivuillensa, eikä webhotellin ongelmia olisi. Tosin domainien tilaukset täytyy silloin hoitaa muualta ja mahdolliset nimipalvelimet niihin, mutta kyllä sekin onnistuu.

weatherc

Lainaus käyttäjältä: Snowi - maanantai, 01.11.2010, 19:51
Niin sultahan kyllä onnistuu noiden servujen pystyyn pistäminen, joten jos "asiakkaita" olisi tarpeeksi, niin tuo olisi kyllä hyvä idea  :). Saisi aloitteleva sääharrastaja helposti serverin sivuillensa, eikä webhotellin ongelmia olisi. Tosin domainien tilaukset täytyy silloin hoitaa muualta ja mahdolliset nimipalvelimet niihin, mutta kyllä sekin onnistuu.

Totta, ihan väkisin on tullut mieleen tuollainen idea tässä :)
Se että on domaini "kirjoilla" muualla on itse asiassa ihan hyvä asia noin muutenkin. Ja tosiaan, ei se vaikeaa ole ja toisaalta voin kyllä hoitaa senkin jos tarve vaatii ;)

ARu

koitetaan pysyä kärryillä.

HapaK

Hinnoista en ole kovin hyvin perillä, itse olen käyttänyt Zoneria ja olen erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelu toimii ja on nopeaa.
_______________________________________________________

http://jyv-weather.info

weatherc

Lainaus käyttäjältä: HapaK - maanantai, 01.11.2010, 20:34
Hinnoista en ole kovin hyvin perillä, itse olen käyttänyt Zoneria ja olen erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelu toimii ja on nopeaa.

Aikas suolaset ovat zonerin hinnat etten sanoisi (puhumattakaan heidän vps:ien lähes ryöstöhinnoista) ;D

ARu

Lainaus käyttäjältä: HapaK - maanantai, 01.11.2010, 20:34
Hinnoista en ole kovin hyvin perillä, itse olen käyttänyt Zoneria ja olen erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelu toimii ja on nopeaa.
_______________________________________________________


mikä paketti käytössä, että riittää sääsivuille?

Snowi

Kyllä nuo zonerin hinnat vähän kalliilta näyttävät. Pelkästään Suncometissa saisi halvimman webhotellin 30€ vuosi, eli 11€ halvemmalla ja siinä olisi 10 kertaa enemmän tilaa kuin zonerin halvimmassa. Myös com-domainit on halvempia suncometilla.

Jollain toisella webhotellin tarjoajalla voi olla vielä suncometiakin halvemmalla, mutta jos pelkästään suncometilla oli halvemmat hinnat kuin zonerilla, niin en itse näe mitään syytä zoneria valita. Suncometin asiakaspalvelu on todennäköisesti yksi nopeimmista ja parhaimmista mitä on tarjolla, itse sain vastauksen todella usein tunnin sisällä. Siihen he itseasiassa eniten panostavatkin ja ainoa mainos heille on tyytyväiset asiakkaat.

VPS:t on sitten kyllä suolaisia Suncometillakin, mutta niitä nyt ei varmaan kannata suomalaiselta palveluntarjoajalta ottaakaan, vaan suoraan VPS:n tarjoajalta, ei ole silloin muita välikäsiä välissä.