10.37Q Build 00:n kanssa ongelmia (RATKAISTU)

Aloittaja teutari, sunnuntai, 31.10.2010, 16:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teutari

Pitkästä, pitkästä aikaa alkoi täälläkin tulla WD:n kanssa pikkusia ongelmia. :o
Olen koittanut pari päivää rähjätä tuon WD:n kanssa kaiken näköistä mutta tuloksetta kun ongelmana on se ettei Lokakuu 2010 Päivittäinen/Kuukautinen säähistoria näy cL-templaten wxhistory.php sivulla, johtunee varmaankin tuosta uudemmasta versiosta koska WW-foorumilla tuntuu muillakin olevan noita samoja ongelmia.
Täytyy nyt vaan odotella että tulisi jonkinlaista korjausta.

weatherc

Täällä on b00 toiminut moitteettomasti sen jälkeen kun tein täydellisen uudelleenasennuksen, eli vippasin ulos kaikki tiedostot ja rekisteritiedot (tietty ottaen logfilesit ja webfilesit talteen ensin). Miinuspuolena oli että joitain arvoja katosi (mm. tuuliarkisto, tuo missä x m/s ja aika) ja että on trial-modessa (en ole vieläkään muistanut laittaa Hamiltonille postia asiasta) sekä että sai rakentaa mainscreenin customoinnin uudestaan.
Joten se ainakin näyttää auttavan, tosin se on aika radikaali veto ;)


HapaK

Täällä kanssa Q-00 (se eka niistä) mm. lopetti noaa-raporttien päivityksen ja tuntui kaatuilevan mystisesti. Palasin edelliseen P-97:aan, joka tuntuu toimivan vakaasti.  Pysytään nyt toistaiseksi siinä kunnes jotakin oikeasti uutta ilmaantuu.
_______________________________________________________

http://jyv-weather.info

teutari

Asensin eilen koneelle tuon B00 .zip paketin enkä tuota .exe:ä ja aamulla kaikki oli taas OK. ::)
Jotakin kummaa noissa päivityksissä välillä tuntuu olevan..., toisilla ne toimii ja toisilla ei, tuskimpa niissä aina bugia on joten voiskohan olla että paketti on välillä korruptoitunut siirron yhteydessä?

Iloisin mielin taas eteenpäin kun ei tarvinnut sen enempää taistella, Q B01 nyt koneessa pyörimässa. ;) ;D

Snowi

Mistäköhän lie johtuu nämä ongelmat eri päivityksissä, joten itse pysyttelen edelleenkin tässä puoli vuotta vanhassa versiossa, ennen kuin WD:sta tulee satavarma vakaa versio, jos siis semmoista voi toivoa  ;D.
Noita päivityksiä tuntuu tulevan jatkuvasti, mutta mitään muutoksia ei niissä tunnu ikinä olevan, ellei nyt tätä isompaa päivitystä lasketa mukaan. Kai joitain pieniä bugeja niissä sitten korjataan  :)

weatherc

Se mitä Hamilton on korjaillut eri versioissa voi seurailla tuolta: http://www.weather-display.com/history.php

Sitä minäkin olen ihmetellyt että kuin nyt sama versio voi toimia täysin ok joillakin mutta taas joillakin se pistää hanttiin ihan urakalla. Tai kuten mulla, ensin potkii vastaan olan takaa mutta kun teki täyden uudelleenasennuksen samalla versiolla niin on toiminut moitteettomasti?
Tuo juuri taitaa olla suurin kulmakivi ongelman löytämiseenkin, Hamiltonilla kun vissiin se on toiminut täysin ok koko ajan.

teutari

Ongelman ratkaisu WW-foorumilta. ;D
Pienellä koodin muokkaamisella include-wxhistory.php sivulle ongelma häviää (rivi 144 oli minulla)

Muuta tämä
if ( strpos ($value,"Daily report for ") !== false ) {

Tällä
if ( preg_match("|Daily report for |i",$value)) {