Wuhuu! Sain ton toimimaan sittenkin tyyliin txt-->excel-->txt

Koska vaikka nuo välit ovat aivan valtavat verrattuna login omiin väleihin, niin silti tuo väli on tavallaan kuitenkin yksi välilyönti. Eli vaikka väli on kooltaan huomattavasti isompi, ei sillä ole väliä, jos välilyöntien lukumäärä on kuitenkin sama

Olen kokeillut tuota replacea tässäkin ja se on kyllä todella kätevä, jos data ei ole muuttunut, mutta mulla näissä virheellisissä tiedoissa ei juurikaan ole samoja rivejä, koska sitä "sadetta" tuli joka minuutin välein lisää. Mutta ne kohdat, joissa "sade" loppui ja siten data oli samaa, olen käyttänyt tuota replacea. Mutta suurimmaksi osaksi nämä väärät datat on ihan "uniikkejä" joka rivi

Tässä vielä ohjeet miten tein tuon rivityksen excelissä:
1. Kopioi ja liitä tarvittavat datat exceliin.
2. Rivin alas tulee pieni ikoni, jossa lukee "Paste options", paina sitä
3. Valitse "Use text import wizard"
4. Tulee ruutu ja paina vain "Next"
5. Seuraavassa ruudussa varmista, että "Delimeters" valikon alla on valittu "Space" ja paina "Next"
6. Tässä ikkunassa mustaa, eli valitse Data previewin alla olevat sarakkeet ja Column data formatista valitse "Text" ja lopuksi paina "Finish"
Nyt voit kertaheitolla muuttaa valittuja arvoja, esim. korjata kuukauden väärän sadeluvun tai muuta vastaavaa. Voit nyt kopioida koko taulukon excelistä ja liittää sen login txt-tiedostoon. Kuten ylhäällä mainitsin, vaikka välit ovat suuremmat, sillä ei ole mitään väliä, vaan WD pystyy lukemaan logia normaalisti, tämä on testauksella varmistettu

Liitteenä vielä kuva excelin tekemistä uusista riveistä ja login normaaleista rivistä. Excelin omat ovat siis nämä "vähän" isompiväliset rivit