Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Uuden WD:n ensiaskelet

Aloittaja weatherc, keskiviikko, 11.08.2010, 23:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Lainaus käyttäjältä: ARu - perjantai, 17.09.2010, 10:43
vielä vaivaa, miten ton käyrän saa näkyviin, mikä on tossa teutarin kuvassa?

Controlpanel -> Solar sensor, MaxSolar/Lat/Long-välilehti, se iso namiska jossa "Plot max solar line now"  ;D

ARu

valikoita on vaikka kuinka eikä taho löytää mistä ne muuttuvat, mutta kiitti nyt toimii.
saakohan tota linjan väriä muutettua mistään?

teutari

Lainaus käyttäjältä: ARu - perjantai, 17.09.2010, 12:17
saakohan tota linjan väriä muutettua mistään?


OOps! Vastaus pikkusen myöhässä. ::)

Uusimmassa Build 87 :ssa värin pystyy muuttamaan ainakin tuolla:

Setup--> Graph Setup--> Graph Interval/Clear/Correct Graph - klikkaa painiketta Set colours--> Graphs Colour/Font--> Windchill/THSW

En muista kuinka se oli noissa edellisissä versioissa mutta voi olla että se oli samassa paikassa. ;)

ARu

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

kiitti, kyllä värit muuttu

ARu

Mistä johtuu kun sammuttaa ohjelman ja käynnistää uudelleen,
niin joutuu aina muuttamaan asetuksista tekstin fontin koon ja värin takaisin? (Temperature, Humidity ym.)

Snowi

Lainaus käyttäjältä: ARu - perjantai, 15.10.2010, 12:51
Mistä johtuu kun sammuttaa ohjelman ja käynnistää uudelleen,
niin joutuu aina muuttamaan asetuksista tekstin fontin koon ja värin takaisin? (Temperature, Humidity ym.)

Itse ihmettelin pitkään tuota samaa. Kun olin vaivalla muuttanut WD:n ulkonäköä ja sitten kun sammutin WD:n, niin kaikki ei välttämättä ollut niin kuin piti. Yleensä tekstit saatto olla ihan vähän eri kohdissa mihin olin ne asettanut ja jotkut tekstit saattoi mennä päällekkäin.

Kokeileppas palauttaa säätämäsi säädöt täältä:
Setup --> Advanced/Misc Setting --> Main Window Customise --> Reload last saved

WD:n ikkunaa säätäessäsi sinun täytyy myös muistaa käydä aina tallentamassa muutoksesi tuolta samasta paikasta kohdasta "Save changes". Eli ensin säädät WD:n ikkunan ja sitten käyt tallentamassa säädöt ja kun myöhemmin sammutat ja käynnistät WD:n uusiksi, niin jos asetukset eivät vastaa säätämiäsi asetuksia, niin käy painamassa tuota "Reload last saved" nappulaa.

weatherc

Toinen mikä myös kannattaa heti tehdä kun on säädellyt valmiiksi ja ensin käynyt klikkaamassa tuota "Save changes" namiskaa on käynnistää WD uudelleen "save and exit" kautta. Näin jäävät muutokset varmasti muistiin.

Tosin, nyt kun täysin tuore WD, niin ei näytä "Labels font" ja laatkioiden headerien fontti/värimuutokset jäävän muistiin, muuten kyllä kaikki meni ok...hmm...

ARu

Tossa kerkisin kokeilemaan niin ei jää noilla kikoilla muistiin tekstin koko mullakaan.

Snowi

Lainaus käyttäjältä: ARu - lauantai, 16.10.2010, 09:20
Tossa kerkisin kokeilemaan niin ei jää noilla kikoilla muistiin tekstin koko mullakaan.

Aika erikoista.
Minulla kyllä jää viimeistään noiden jälkeen muistiin kaikki ikkunaan tehdyt muutokset. Kokeilitko käydä käynnistämisen jälkeen hakemassa noi savet, eli reload last saved? Koska minullakaan ei jää muutokset muistiin, jos painan niiden jälkeen tuota save & exit nappulaa. Aina käynnistämisen yhteydessä joudun käydä painamassa tuota "Reload last saved" namiskaa, jos haluan tekemäni muutokset voimaan, mutta en pidä sitä ongelmallisena. Jostain syystä mullakin käynnistämisen yhteydessä säädöt ei ole aivan niin kuin olen ne tallentanut, mutta kun haen saven uudestaan, palaa tehdyt muutokset voimaan.

ARu

Kaikki kokeiltu mutta ei vaan tunnu auttavan.