FinWX Foorumi
tiistai, 22.05.2012, 19:56 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
13.05.2012
Meitä on nyt 70 !!
Toivotamme tervetulleeksi FinWX:n 70. jäsen-sääaseman, FinWX Oulu-53:n.
Sääasema on entisen Oulun läänin 16. FinWX-asema.

Lue lisää uudesta jäsenasemasta täältä.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ukkoset ja myrskyt jakavat mielipiteitä foorumilla  (Luettu 1163 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #10 : perjantai, 13.08.2010, 15:19 »

Mä oon niin samaa mieltä schnuffelin kanssa. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan lähes kaikki ja hirveä riitely! Okei, mä melkein aloitin erittäin matalamielisen, julkisen haukkumisen, mutta poistin sen tajuttuani miten typerää on haukkua toista kaikkien muiden edessä asiasta, joka on täysin minun ja tämän toisen ongelmaisen välinen. Jokainen on sitä mitä on ja saa mun puolesta sanoa mielipiteensä ihan rauhassa. Mulle saa - ja pitää - sanoa suoraan jos mun suhteen on jotain hampaankolossa. Kestän hyvin suoran puheen ja kritiikin.
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!