Olen käynyt katsomassa sääaseman tietoja Weather Undergroundissa. Lähinnä tilasto ja historiatiedot ovat kiinnostaneet. Nyt kuitenkaan WU ei tunnu toimivan ainakaan minun koneelta. Ei ole tominut useampaan päivään. Missäkähän on vika - Onko tietoa?
Tervehdys, Ihmettelijä.
Kävin katsomassa oman ja yhteistyö-sääaseman tietoja Weather Underground:sta, sekä Internet Explorer 7:lla, että Firefox:lla, mutta mitään ongelmaa en havainnut tilastojen enkä historiatietojen hakemisessa. Varsin outo ilmiö - etenkin kun tilanne on ollut olemassa jo useamman päivän. Jos vika olisi Weather Underground:ssa, olisi siellä juostu jalat poikki asiaa selvittäessä ja minulle(kin) oltaisiin asiasta ilmoitettu, mutta koska mitään ei ole sieltä kuulunut ja koska saan kaikki tiedot sieltä, se näyttäisi jostain tuntemattomasta syystä rajoittuvan vain omalle koneellesi.
Suosittelen pyyhkimään selaimestasi kaikki evästeet (cookies) ja välimuistin (Firefox:ssa englanniksi Cache ja IE:ssä Temporary Internet files). Se saattaa korjata asian. Tarkista myös, ettet ole joko palomuuristasi tai virustorjunnastasi laittanut
wunderground.com-osoitteelle mitään estoja tai rajoitteita päälle.
Toivottavasti ylläoleva säätöehdotus puree.