FinWX Foorumi
torstai, 09.02.2012, 12:49 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
04.02.2012
FinWX-asemien lukumäärässä tuli nyt 60 täyteen!!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi FinWX Valkeakoski-72:n!!
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 19. FinWX-jäsenasema.
Lue uudesta sääasemasta lisää täältä

Tervetuloa mukaan!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 23.07.2010  (Luettu 898 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #10 : perjantai, 23.07.2010, 19:42 »

Ookei Hymyilee leveästi Katotaan kuka osuu oikeaan, tästä tulee vielä hauskaa Hymyilee Eli siis: Minä uskon että sadealueen etureunassa (joka tänne yltää n. klo 6 aamulla) tulee ukkosia ja sen jälkeen lämpötila laskee ja sade jatkuu. teutari ja Laiho on sitä mieltä että ukkosia ei huomenna tule. Onko muita veikkauksia? Hymyilee leveästi
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
weatherc
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : perjantai, 23.07.2010, 19:49 »

+1 Laiho/Teutari-linjalle, huomenna ei ukkosta.
Perustuu mm. SMHI:n lentosää-ennustekarttaan jossa kaikki lähiseudulla olevat ukkoset ovat matkalla kohti Venäjää kuten ollut tapana tänä vuonna.
tallennettu

Sanni
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : perjantai, 23.07.2010, 21:09 »

Okei, mä asetun poikkiteloin tässä Hymyilee leveästi Ennusteen mukaan sateet alkaa yhdeltä yöllä. Voi olla että tulee pelkkää sadetta, mutta uskon myös ukkosten mahdollisuuteen. 3 vs 1 =D
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
J.Laiho
Foorumin ylläpitäjä
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : perjantai, 23.07.2010, 21:50 »

FMI ja Foreca, totuuden torvinaan YLE:n ja MTV3:n uutisten sääosuudet, puhuvat edelleen ukkosista huomiselle.

FMI/YLE totesi itsevarmasti ukkosta esiintyvän ja salamoita oli piirrelty pitkin lämmintä rintamaa, joka on vielä aamulla Suomenlahdella, mutta iltapäivällä se on kirinyt jo Etelä-Suomen läänin keskivaiheille.
Foreca/MTV3 taas totesi varovaisemmin, että vettä voi sataa rankastikin ja ukkostakin voi esiintyä ja salamointia ei kartalla näkynyt, kuin rintaman perässä.

Eli kaksi ennustetta, yksi säätyyppi ja ääripään ilmiöstä ristiriita. Vaikka molemmat laittoivat ennusteeseen ukkosen mahdollisuuden, pysyn edelleen visusti kannassani - ukkosta ei esiinny. Mielestäni ilmamassan tuottama potentiaali ei vain riitä siihen.
tallennettu

Juha Laiho
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Twitter, FinWX:n havainnot
Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila
0 ukkospäivää.

Sanni
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : perjantai, 23.07.2010, 22:31 »

Okei, noi kosteusolosuhteet EI ole mitä parhaimmat, mutta vaikka alankin kallistua samalle kannalle, pidän itsepäisesti pääni periaatteen takia Hymyilee leveästi Katsotaan miten käy kunhan tuo sadealue tänne yltää, tryin' to stay awake Hymyilee leveästi
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!