FinWX Foorumi
keskiviikko, 08.02.2012, 17:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
04.02.2012
FinWX-asemien lukumäärässä tuli nyt 60 täyteen!!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi FinWX Valkeakoski-72:n!!
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 19. FinWX-jäsenasema.
Lue uudesta sääasemasta lisää täältä

Tervetuloa mukaan!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laitetaanko FinWX julkisuuteen?  (Luettu 448 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
schnuffel
Aktiivinen jäsen
*
Poissa Poissa

« : maanantai, 21.06.2010, 09:44 »

Heipä hei!

Nyt kun FinWX on saanut julkisuutta jo lehdessä, olisiko aika alkaa työstämään tuota lisää. Tällä tarkoitan oheistuotteita. Miehelleni ja itselleni tilasin jo tarrat autoihin, mutta mietin mitä muuta...hmmm...paitoja kenties. Ehdottakaa.
Kertokaa mielipiteitä ja jos tämä saa kannatusta alan etsimään firmoja joiden kanssa voisi tehdä yhteistyötä.
tallennettu
Snowi
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : maanantai, 21.06.2010, 13:46 »

Ainakin t-paitoja voisi olla, jos olisi niin itsekin todennäköisesti ostaisin yhden  Virnistää
tallennettu

weatherc
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : maanantai, 21.06.2010, 14:17 »

Ainakin tuolla Cafepress-sivustolla (http://www.cafepress.com/) voi laittaa "oman putiikin" pystyyn jossa voi tehtailla kaffekuppeja, vaatteita ym. tillpehööriä.  Virnistää
Myyntiin/pystyyn laitto ei maksa mitään ja jos olen ymmärtänyt oikein voi itse sitten määrittää hinnan jolla myy eli mahdollisen tuoton.

Itse asiassa olen joskus miettinyt tuota NWN:lle mutta koskaan ei miettimistä pidemmälle päässyt...  Virnistää

saako kysyä että mistä tilaistte tarrat? Olen pari kertaa koittanut etsiä tarrafirmaa mutta aina on törmännyt julmettuun hintaan.  Hymyilee
« Viimeksi muokattu: maanantai, 21.06.2010, 14:22 kirjoittanut weatherc » tallennettu

weatherc
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : maanantai, 21.06.2010, 18:19 »

Tein pientä kokeilua tuossa Cafepressissä ja tässä tulos: http://www.cafepress.com/nordicweather.455732838#  Virnistää
Ainut vika tuossa Cafepressissä näyttää olevan että vain yksi tuote jokaista sorttia tuossa Free-versiossa, jos haluaa useampi esim t-paita niin vaatii Pro-kaupan joka maksaa...Eli jos joku löytäis paremman ja mielummin vielä Euroopassa majaileva niin linkkiä tulemaan Virnistää

Heräs sellainen idea tuosta että jos löytäis hyvän yhteistykumppanin niin miten olisi kaikille FinWX-tutkille omat t-paidat ym.?
Jossa kaikki olisi samalla tyylillä mutta nimi/url vaan olisi eri?

Noista ei nyt rikastumaan pääse, "tuotto" tuolla CafePresissä on dollarin luokkaa per mahdollisesti myyty tuote jos myy ne 9.99 USD/9.50 EUR:llä....siihen lisätään tietty postikulut, tais olla 4 USD:n luokkaa  Virnistää
tallennettu

weatherc
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : maanantai, 21.06.2010, 18:39 »

Köytyi toinenkin Spreadshirt (http://294376.spreadshirt.fi/) joka puhuu Suomeakin  Virnistää
Tosin sieltä ei saa t-paitaa ihan kympillä...

tallennettu

schnuffel
Aktiivinen jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : maanantai, 21.06.2010, 20:06 »

saako kysyä että mistä tilaistte tarrat? Olen pari kertaa koittanut etsiä tarrafirmaa mutta aina on törmännyt julmettuun hintaan.  Hymyilee

Tilasin tarrat Nummelassa (?) olevasta Powerpainosta. Sinne kannattaa olla yhteydessä sähköpostitse eli power(@)powerpaino.fi
Aika hinnakkaitahan nuo ovat, mutta tarrat saa itse suunnitella ja niiden koon määritellä.

Kiinnostusta näköjään löytyy, joten alan selvittelemään yhteistyökumppaneita.
« Viimeksi muokattu: maanantai, 21.06.2010, 20:37 kirjoittanut J.Laiho » tallennettu
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #6 : perjantai, 25.06.2010, 20:31 »

Heti kun mä valmistun radiotoimittajaksi, lupaan tehdä jutun FinWX-foorumista Hymyilee
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!