Täytyy sanoa että aika kummallinen on sää kyllä ollut, me ollaan saatu ennennäkkemättömät helteet + useita "kerran 10 vuodessa"-ukkosmyrskyjä kunnon talven jälkeen tänä vuonna.
Tanskalaiset taas, niittä ei niin helteillä olla hellitty, mutta vedellä kylläkin. Just kun ollaan toivuttu uutisesta jossa Köpiksen moottoritiet muuttui kanaaleksi niin ystävämme Silkeborg:ssa pisti postia että pikkasen hänen eteläpuolella, Billundin lentokentällä on satanaut 140 mm (!!) vuorokaudessa.
Olen samaa mieltä snowin kanssa että aika todennäköisesti alkaa ainakin suurimmat ukkoset olemaan tältä vuodelta taputeltu, ainakinnäin logiikan mukaan. Mutta, onhan luonto ennenkin yllättänyt joten ei sitä koskaan tiedä, vaikken itse siihen usko.
Sysksystä voisi toivoa kunnollista, ei niinkään viikkotolkulla tasaharmaata massaa jossa ei tiedä onko päviä vai yö, sama talvesta, toivottavasti viime talven linja jatkuisi, piristää kummasti kun on kunnolliset säät. Lunta ja pakkasta kuuluu talvella olla.

Itse kyllä vahvasti epäilen ukkoskauden olevan aika lailla tältä vuodelta ohi. Ainakin ollaan jo hyvissä ajoin valmistauduttu ensi kesän ukkoskauteen, nimittäin ei ainakaan pitäisi olla samanlaisia serveriongelmia mitä tänä vuonna nähtiin
Ja antaahaan serveri mahdollisuuden tehdä sellaista mitä ei normi webhotellissa pysty, esimerkkinä nuo Nexstormin videot

Se onkin yksi niistä suurista eduista virtuaalilla/dedikoidulla, pystyy kehittelemään kaikenlaista hupaa