FinWX Foorumi
torstai, 09.02.2012, 12:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
04.02.2012
FinWX-asemien lukumäärässä tuli nyt 60 täyteen!!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi FinWX Valkeakoski-72:n!!
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 19. FinWX-jäsenasema.
Lue uudesta sääasemasta lisää täältä

Tervetuloa mukaan!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saakirja.net  (Luettu 858 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Leksa
Mielipidepresidentti
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : keskiviikko, 26.05.2010, 21:59 »

Kiitos Juha... näköjään euroviineissä sattuu mtä nyt sattuikin....elämä on elämää ilman "kuuta"... ja kuutahan löytyy (Kuunkuiskaajista ja aurinkoa riittää... Hymyilee leveästi) täällä Kitteellä ollut kuitenkin sateisen syksyinen päivä +11,6 maksimi ja sataa sihuutellut koko päivän 4,0mm, mutta lehti on puussa jo täysikokoisena.... talitinillä 10 poiksta kamera pesässä ja sinitiaisella räystään alla ties kuinka monta hoidettavaa, koska lentää kameran  liiketunnistus kuvissa jatkuvasti (täytynee herkkyyttä vähentää) Iskee silmää
tallennettu
Snowi
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : keskiviikko, 26.05.2010, 22:15 »

Kiitos Juha... näköjään euroviineissä sattuu mtä nyt sattuikin....elämä on elämää ilman "kuuta"... ja kuutahan löytyy (Kuunkuiskaajista ja aurinkoa riittää... Hymyilee leveästi) täällä Kitteellä ollut kuitenkin sateisen syksyinen päivä +11,6 maksimi ja sataa sihuutellut koko päivän 4,0mm, mutta lehti on puussa jo täysikokoisena.... talitinillä 10 poiksta kamera pesässä ja sinitiaisella räystään alla ties kuinka monta hoidettavaa, koska lentää kameran  liiketunnistus kuvissa jatkuvasti (täytynee herkkyyttä vähentää) Iskee silmää

Ettei olis taas tullut otettua muutama euroviini liikaa?  Hymyilee leveästi
Vaikka kyllä ymmärsin tekstin, mutta vähän sekavaa luettavaa oli, ja päivän sään kuvailut voi olla parempi kirjoittaa tuonne kevät 2010 ketjuun  Hymyilee

Alkuperäisen viestin pistäjälle, että hyvältä näyttävät sivut, tyylikkäät ja selkeät. Toivotaan että toiminta lähtee hyvin käyntiin, vaikka alkuvaikeuksia ei varmasti pysty kokonaan välttämään.
tallennettu

Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #12 : keskiviikko, 26.05.2010, 22:32 »

Ettei olis taas tullut otettua muutama euroviini liikaa?  Hymyilee leveästi
Vaikka kyllä ymmärsin tekstin, mutta vähän sekavaa luettavaa oli, ja päivän sään kuvailut voi olla parempi kirjoittaa tuonne kevät 2010 ketjuun  Hymyilee

Alkuperäisen viestin pistäjälle, että hyvältä näyttävät sivut, tyylikkäät ja selkeät. Toivotaan että toiminta lähtee hyvin käyntiin, vaikka alkuvaikeuksia ei varmasti pysty kokonaan välttämään.

Mä en oikein usko noihin korjaussarjoihin...

No, after all, käynpä itse vilkaisemassa noita sivustoja kunhan kerkiää.
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!