Boltek/NexStorm ja Windows 7

Aloittaja jamo, tiistai, 29.09.2009, 14:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snowi

Joo pitänee seurailla yksittäisiäkin salamoita.
Tämän foorumin Boltek-osiossa on se yks hyvä threadi, jossa oli paljon juttua säätämisestä ja apuvälineistä siihen, niin pitää sitten katsoa sitäkin vielä tarkemmin.
Pitänee tosiaan nyt toivoa että tuo hiljaiselo salamoiden osalta alkaisi pikku hiljaa loppumaan  :)

teutari

Lainaus käyttäjältä: Snowi - keskiviikko, 28.04.2010, 13:44
No niin, pitkän odottelun jälkeen(osasyynä varmasti Islannin tulivuori) olen vihdoinkin saanut tuon Boltekin ukkostutkan.
Onnea vaan täältäkin uudesta härdelistä ja tervetuloa segmenttien säätämisen ihmeelliseen maailmaan. ;D

J.Jäntti

Myös FinWX:n ylläpidon puolesta, tervetuloa mukaan.
Luvassa tutkan omistajana on paljon riemukkaita - ja ajoittain myös turhautuneitakin - hetkiä laitteiston tarkkuuden asettamisessa.

Uskon, että saat huomattavasti parempia paikannustuloksia, kuin minä täällä. :)
Tämä kirottu teräsvahvisteinen betoni-ihme, jossa asun, tuppaa nirhaamaan tietyltä alueelta nuo salamat jonnekin ihan muualle, jolloin tästä segmenttien säätelystä tulee jokavuotinen taistelu.
Juha Jäntti
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Ukkoskausi avattu Suomessa: --.--.2024
Ukkoskausi avattu Helsingissä: --.--.2024
-------------------------------------------
Ukkospäivälaskuri 2024; Helsinki/Viikinmäki
0 ukkospäivää.
------------------------------------------
X, FinWX:n ylläpidon ilmoitukset
------------------------------------------

Snowi

Kiitokset kiitoksista  :D

Puutalo kun on niin ainakin sen puolesta ihan hyvät olosuhteet täällä. Mutta yritän kuitenkin saada asennettua ulos vielä paremman kuuluvuuden takia. Tosin kun tietokone ei ole aivan lähellä ikkunaa, niin joutuu vähän johtoa pujottelemaan tuolla katossa  :D

Snowi

Viime päiväisten aktiivisuuksien perusteella olen tehnyt vain seuraavanlaisen muutoksen. Nimittäin muutin "General strike ranging" alta Correctionia arvoon [-20.00], eli tämänhän pitäisi lähentää ukkosia.
Huomasin että piirtyivät vähän liian kauas, joten tolla muutoksella sain ne paremmin osumaan samaan kuin StrikeStar.