FinWX Foorumi
torstai, 09.02.2012, 16:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
04.02.2012
FinWX-asemien lukumäärässä tuli nyt 60 täyteen!!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi FinWX Valkeakoski-72:n!!
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 19. FinWX-jäsenasema.
Lue uudesta sääasemasta lisää täältä

Tervetuloa mukaan!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 30.03.2010  (Luettu 447 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« : tiistai, 30.03.2010, 20:40 »

Jaahas!

Vaskinetin ukkostutkan mukaan Itämerellä Viron liepeillä on ukkossolu. Suunnasta en vielä osaa sanoa, onko tulossa Suomeenkin. Täällä etelässä on taivas aivan kirkas.

Kommentteja? Hymyilee leveästi
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
weatherc
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : tiistai, 30.03.2010, 21:03 »

En halua murjoa toivot mutta kolmiomitatun strikestarin mukaan (johon monet tutkat kuuluvat) ovat ne Tanskan/Saksan rajan seutuvilla. Oma tutka piirtää ne keskelle eteläruotsia  Virnistää

Syy näinkin suuren heittoon on voi olla monta, mutta linjana voi sanoa että mitä lähemmas tutka piirtää ne, sen paremmin se kuulee ne, eli vaskilla on mainio kuuluvuus tutkallansa Hymyilee
Myös se että vielä ollaan aikasin keväässä, monet tutkahan ovat säädetty kesäkelejä ajatellen, tais olla just vaski kun kerran sanos että pitäis olla omat säädöt jokaiselle vuodenajalle.  Virnistää

Mutta selvä vilkastumista tutkassa ollaan kyllä täälläkin huomattu viime päivinä.  Hymyilee
tallennettu

Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #2 : tiistai, 30.03.2010, 21:13 »

Kuulin salaman aiheuttamat rätinät radion MW-asetuksilla. Otaksuinkin että tänään on ukkoselle otolliset olosuhteet (jossain muualla kuin täällä Hymyilee leveästi), päivälämpötilaeron yön ja päivän välillä kun otti huomioon.
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
weatherc
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : tiistai, 30.03.2010, 21:30 »

Tuolta näyttää NWN:n seuranta  Virnistää

* 3003.png (8.06 kilotavua, 578x187 - tarkasteltu 90 kertaa.)
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!