FinWX Foorumi
torstai, 09.02.2012, 16:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
04.02.2012
FinWX-asemien lukumäärässä tuli nyt 60 täyteen!!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi FinWX Valkeakoski-72:n!!
Sääasema on Länsi-Suomen läänin 19. FinWX-jäsenasema.
Lue uudesta sääasemasta lisää täältä

Tervetuloa mukaan!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 23.12.2009  (Luettu 1048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« : keskiviikko, 23.12.2009, 15:31 »

Muutama hajasalama on vaskinetin ukkostutkan mukaan ollut Turun saariston ja Ruotsin välisellä merialueella. Onpa estofexin mukaan luvattu hajanaisia ukkosia etelä-Norjan ja pohjois-Tanskan väliselle alueelle.

http://www.estofex.org/

Olisko menoa täälläkin?
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
weatherc
Foorumin Yleismoderaattori
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : keskiviikko, 23.12.2009, 16:51 »

Nuo salamat mitä mm. vaski.net ja oma tutka havaitsee on todennäköisesti juuri sieltä Norjan rannikolta.
Radiokeli näin talvella sen verran hyvä että tutkat piirtävät ne liian lähelle. Aika kummajainen mutta niin se vaan näyttää olevan mitä olen seurannut.

Tosin, ei se mahdottomuus ole että olisivat tuolta itämereltä mutta epäilen vahvasti.
tallennettu

Sanni
Taso ei enää mitattavissa
Poissa Poissa

Kohtuus kaikessa - paitsi salamoinnissa!

« Vastaus #2 : keskiviikko, 23.12.2009, 16:53 »

Aah, okei. Kiitoksia valaisusta Hymyilee En itsekään pidä sitä kovin todennäköisenä että ukkonen yltäisi tännekin mutta mistä sitä koskaan tietää!
tallennettu

Olen Sanni ja olen kommunisti. Vihaan rikkaita, ylimielisiä, vakavia, pessimistisiä ja kuivia faktaihmisiä. Kiroilen, sanon mielipiteeni aina ja joka asiassa ja rakastan GTA-pelejä. Olen vahvasti feministi enkä noudata käskyjä, vaan pyyntöjä. Meikkaan jos huvittaa enkä koskaan käytä hameita tai herutteluvaatteita. Enkä pidä varsinkaan siitä että minua yritetään iskeä...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!