Samaa luokkaa tuo lämpötilan vaihtelu on täällä Kiteelläkin ollut, aamulla 6:15 oli -26,1 ja nyt klo 15:15 vain -5,1, kylläkin aamusta saakka on aurinko paistellut nyt kylläkin vetänyt pilveen ja muutama lumihiutale myös leijailee

Täällä ei aivan noin alhaalla käyty. Kylmimmillään käytiin -17,4 asteessa, mutta lämpötila nousi nopeasti -3 asteen tuntumaan.
Olen kyllä samaa mieltä Snowin kanssa että moottoripyöräily on myös hieno harrastu, vaikkakin siitä tuli "väliaikaisesti" luovuttua viime kesänä (tuli hyvä tarjous Honda Shadow VT-600 Custom pyörästä) ehkä myös säälläkin oli pieni merkitys... aikansa kutakin, sanoi.... Mutta jospa tulisi kauniita kesäisiäpäiviä ja innostus palaisi (tarkoittaa että se on jo palannut ja käy kuumana...siis kevättä rinnassa

* Kysyisinki vaikka Snowilta, tai yleensä moottoripyöräilyn harrastajilta (elä lue kaahaajilta

, mikä olisi paras merkki mikä tulisi kysymykseen (Honda vai Harrikka... tai Davidson....?

? Täällä Kiteellä pakkaslukema näyttää tällähetkellä -16 astetta, varmaan aamulla taas -20 asteen huikkeilla mennään tai reilusti yli

Kyllä tuo 7 asteen heitto kolmen kilometrin päässä vaikuttaa tosi suurelta... siinä nähdään miten suuria lämpötila eroja voi olla, etenkin jos ilman läpötilan "muutos on käynnissä" sekä on suuria (metsä sekä alava aukea) paikka eroja on kyseissä

Minäkään en ole kaahaajatyyppiä, en ole sakon sakkoa vielä saanut, mutta täytyy myöntää että on tuurillakin ollut muutamissa tilanteissa osansa

Itsellä on vähän eri tyyppinen pyörä, nimittäin Kawasaki Z750. Ostin tuon sen takia, koska oli helposti hallittava eikä tuota matka-ajoa ainakaan vielä tule harrastettua. Mukava pyörä taajamissa, mutta vähän houkuttelee jo vaihto johonkin toiseen pyörään

. Todella vaikeeta sanoa mikä olisi juuri sinulle se paras merkki tai pyörä. Itse en ole merkkiuskollinen vaan ostan sen pyörän josta olen kuullut hyvää sanottavaa. Tosin monet ovat henkeen ja vereen Honda- tai Harrikkamiehiä, varsinkin juuri nämä kaksi merkkiä