Uutiset:

Ei uusia uutisia.

Main Menu

Nexstormin asetuksia

Aloittaja weatherc, torstai, 27.08.2009, 20:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

weatherc

Olen tässä muttaman tunnin ajellut läpi eilista iltaa koittaakseni keksiä millä sais sen päästämän irti keksipisteestä kun solut ovat menneet ohi jota eilen tapahtui. Eilen se jumitti kaksi solua heti keskipisteen viereen eikä päästänyt niitä menemään kohti Helsinkiä :)

Oon kokeillut kaiken maailman asetusyhdistelmiä ristiin rastiin alkaen nolla-asetuksista rangingosastolla (ei toimi mulla). Sitten bongasin mielenkiintoisen täplän TRAC-välilehdessä: "Ignore uncorrelate strikes", sen kun valitsi niin johan rupes tapahtumaan ihmeitä ja kummia ;) Onko muuten tiellä muilla se käytössä?

Ensinnäkin se nimensä mukaisesti siivosi karttaa turhista täplistä jota tulee heijastumista/salamoitten haarasalamoista, eikä tullut ollenkaan sitä tuttua sekasoppaa kun solu ihan tutkan päällä vaan siististi kasa soluja suunnilleen keskipisteeseen. Mutta myöskin johan liikkui eilinen rintama nätisti lounaasta tänne ja päättyen pääkaupunkiseudun seutuville pikkasen ennen puolta yötä, ottaen uutta puhtia siinä välissä, ilman että jumitti paikalleen. Näin ainakin replayssä.

Kuva 1 on kappaus klo 20.38 jolloin ei ollut vielä tullut ihan tänne asti


Kuva 2 on klo 23.40 jolloin se on jatkanut matkansa kohti pääkaupunkiseutua


Joitakin asetuksia tässä:
TRAC-väilehti:
- Ignore uncorrelated strikes, valittu
Ranging-välilehti:
- CG Ranging, Active, valittu
- Nighttime upshift, pois käytöstä
- Noise ranging, pois käytöstä

Sitten odotellaan mielenkiinnolla seuraavaa ukkosta (menee mitä todennäköisesti ens vouteen..hrmm..)