FinWX Foorumi
maanantai, 21.05.2012, 19:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
13.05.2012
Meitä on nyt 70 !!
Toivotamme tervetulleeksi FinWX:n 70. jäsen-sääaseman, FinWX Oulu-53:n.
Sääasema on entisen Oulun läänin 16. FinWX-asema.

Lue lisää uudesta jäsenasemasta täältä.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 02.08.2009  (Luettu 1030 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
weatherc
Foorumin Yleismoderaattori
Paikalla Paikalla

« Vastaus #10 : sunnuntai, 02.08.2009, 20:27 »

Oon seurannut tuota testbedissä olevaa Forssan seutuvilla olevaa muhkean oloista sadealuetta josta myös tutka riipustanut solun mielenkiinnolla..Sen liikumissuunta on oikea ja jos vain sais pikkasen vauhtia ylleen eikä kuivuis pois niin vois osua aika kohalle...Mutta tuohan on vain toiveajattelua...

Noin muuten niin täälläkin on lähes selkeää tällä hetkellä ja aurinko paistaa puitten välistä...
tallennettu

J.Laiho
Foorumin ylläpitäjä
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : sunnuntai, 02.08.2009, 20:39 »

Oon seurannut tuota testbedissä olevaa Forssan seutuvilla olevaa muhkean oloista sadealuetta josta myös tutka riipustanut solun mielenkiinnolla..Sen liikumissuunta on oikea ja jos vain sais pikkasen vauhtia ylleen eikä kuivuis pois niin vois osua aika kohalle...Mutta tuohan on vain toiveajattelua...

Noin muuten niin täälläkin on lähes selkeää tällä hetkellä ja aurinko paistaa puitten välistä...

Aika rujon näköinen sadealue onkin ja törmäyskurssilla Salon kanssa... Virnistää
Sadealue ainakin on aloitellut kuivahtamisen suunnilleen Forssan jälkeen. Vaikka se sadealue tuosta kuivuisikin, se voi ottaa uutta vauhtia hetkeä myöhemmin, kun Salon liepeille liikuskelee.

Täällä aletaan vähitellen luopumaan ukkosajatuksista tämän päivän osalta, sillä itäinen taivas alkaa olemaan sen näköinen, ettei sieltä tule mitään, tutka on hiljainen ja aurinko paistaa täälläkin. Ylläreihin on kuitenkin syytä varautua vielä yöhön saakka... Hymyilee
tallennettu

Juha Laiho
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
------------------------------------------
Twitter, FinWX:n havainnot
Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila
0 ukkospäivää.

schnuffel
Aktiivinen jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : sunnuntai, 02.08.2009, 22:40 »

Saas nähdä tuoko yö tullessaan ukkosen joka merellä riehuu (oletettavasti). Ainakin ärhäkkä on ku maahan iskee koko ajan meidän tutkan mukaan.
Tulispa nyt kerranki ku olen kotona...viimeks harmitti niin paljon ku olin töissä ja paukku niin et talo täris ja lasit helis...
tallennettu
J.Laiho
Foorumin ylläpitäjä
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : sunnuntai, 02.08.2009, 22:46 »

Saas nähdä tuoko yö tullessaan ukkosen joka merellä riehuu (oletettavasti). Ainakin ärhäkkä on ku maahan iskee koko ajan meidän tutkan mukaan.
Tulispa nyt kerranki ku olen kotona...viimeks harmitti niin paljon ku olin töissä ja paukku niin et talo täris ja lasit helis...

Huonolta tuo näyttää - ikävä kyllä. Surullinen
Sadetutkan mukaan tuon räyhäävän solun suuntana on etelä. Se on matalapaineen keskus, jossa näyttää ukkostavan parhaillaan. Pääkaupungin ukkosten ainoa toivo makaa enää Mikkelin ja Kouvolan sadealueissa - tosin tuulen suunnan mukaan näyttää siltä, että Mikkelin sadealue kiertäisi Hämeenlinnan kautta Lohjalle ja Kouvolan sadealue menisi Pernajan ja Loviisan suuntaan.

Aktiivinen tuo Viron rannikon liepeillä oleva alue on - paikoittain jopa aktiivisempi, kuin mikään tänään tarjotuista kuurosadealueista toistaiseksi (jos tutkaa on uskominen).
tallennettu

Juha Laiho
Foorumin ja sivuston ylläpitäjä
Finland Weather Exchange (FinWX)

http://www.finwx.net/
Twitter, FinWX:n havainnot
Ukkoslaskuri 2012; Lohja, Gruotila
0 ukkospäivää.

schnuffel
Aktiivinen jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : sunnuntai, 02.08.2009, 22:54 »

Nii se uhittelee taas vaan "tulen tulen....äää...en tulekaan"
pitäs taas oikein manata sitä. Kuulostaa muutenki et se on heikkenemään päin jo.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!