Jokainen kerta kun sivun skriptiä, kuvaa tai muuta serverillä olevaa osaa luetaan tulee hitti, eli yhdellä sivulatauksella niitä voi tulla jopa kymmeniä. Tuo ongelmasi on se sama joka minullakin oli, ja näen että tulevaisuudessa myös ehkä muilla tulee olemaan, eli webhotelli pistää lapun luukulle kun tulee enemmän liiknnettä.
Ei tuon sinun 10:nen päivän liikenne mitään järisyttävän paljoa ole, vertailuna oman 13:sta päivän luku oli lähes 4x tuon jolloin Limepath pisti minulle lapun luukulle ja yli puolella kesäkuun päivistä mulla oli saman verran hittejä kun sinun 11-13 päivä. KBytes-kohdalla minulla liikkuu saman verran dataa erittäin hiljaisenakin päivänä kun sinun 10:s päivä (En ole päässyt alle 500 megan/päivä enää aikoihin

)
Ne syyttävät clientraw.txt:iä vain siksi koska se sattu olemaan heidän listassaan ensimmäisenä. Minun edellisen hotellin kaveri sanoi suoraan niinkun asiat oli minulle eli liikaa liikennettä ylipäätänsä php-sivulla webhotellia varten ja että VPS/oma serveri olis paikallaan, eikä se johtunut vain yhdesä filusta vaan kokonaisuudesta.
Vaihtoehtona oli muuttaa koko sivu staattiseksi html-sivuksi eli käytännössä olisi koko sivuston idea kadonnut, php:han yhdeistettynä javaskriptin ajaxiin on juuri se jolla se saadaan "eläväksi" mm. reaaliaikaisilla automaattipäivityksillä.
Oma kokemus on se että sivusi toimii ainoastaan seuraavaan ruuhkahuippuun joka ehkä tulee jo tämän päivän ukkosten kera. Kokemus kertoo myös sen ikävän asian että ratkaisuna löytyy vain yksi tie, muuttaa muualle tai ostaa se heidän haluamansa oman serverin. Kokemus kertoo myös sen että muuttamalla muuhun edulliseen "hotelliin" ei välttämättä ratkaise ongelmaa kun korkeintaan hetkellisesti.
Ne ovat nyt nimittäin saaneet sinut "koukkuunsa" ja haistaa rahan hajun (niistä servereistähän ne sen rahan tekee, ei välltämättä webhotellista) ja vahtii hittejäsi kun haukka eikä jätä sinua rauhaan.
Henkka